Védőnő 2. és egyebek

Tegnap megjött a hivatalos levél az Istenhegyiről, hogy minden rendben és egész biztosan XY kromoszómákkal rendelkezik a Fiatalúr :-):-)

Kellett fél nap, hogy átálljak fiús üzemmódba, mert bár az agyammal mindig is tudtam, hogy nekem csakis fiaim lehetnek, azért titkon kicsit reménykedtem benne, hogy kislány. Nem akarok álszent lenni, szóval én ezt bevállalom.

Kétszer is megkérdeztem a telefonban, amikor hívtak, hogy : biztos fiú ? :-):-):-) De azt az érzést, amikor felfogtam az agyammal és éreztem a szívemmel, hogy egészséges és kisfiú, nem lehet szavakba önteni. A megkönnyebbülés óriási hullámát, a boldogságot, hogy minden rendben és rendben is lesz és jövő áprilistól soha nem leszek egyedül, Sz. és én együtt sem leszünk egyedül, mert lesz egy kis seggdugaszunk, aki mindig bele lesz gyógyulva a fenekünkbe, vagyis jó sokáig :-):-):-) 

Végre engedtem magamon átfolyni a megkönnyebbülés könnyeit és azóta is sokszor elérzékenyülök. Azt hiszem, hogy én most engedtem át magam igazán, most, hogy tudom, a legnagyobb félelemcsomagot kiipipáltuk és innentől semmi de semmi baj nem lehet, a fiunk áprilisban egészségesen meg fog születni. 

Soha nem féltem a vetéléstől, hiszen nem volt rá semmi okom most, minden jó volt, semmi szivárgás. 
Nem félek, hogy nem tudom kihordani. 
Nem félek a diétától, a cukor-inzulin értékektől, hiszen azt fegyelemmel kordában lehet tartani. 
Jó, a vérnyomásos dologtól félek egy kicsit, de nagy várakozással tekintek a nefrológia elé, hátha lesz javulás. 
Nem félek a császármetszéstől. 
Nem félek, hogy nem lesz tejem, nem félek a szoptatástól.
Nem félek attól, hogy rossz anya leszek.
Nem félek a házasságom elszürkülésétől. 

Egyetlen dologtól féltem, hogy beteg lesz. Persze belül tudtam, hogy nem az, de az ember ne kísértse a Sorsot még a gondolattal sem. 

Szóval elszabadultak - felszabadultak a hormonjaim, anyai ösztöneim szárnyalnak :-):-) Csütörtök délután kaptam a hírt, pénteken már lent volt a padlásról 2 hatalmas doboz tele bébiruhákkal :-):-) Mivel úgy tettem el őket, hogy vegyesen voltak fiús-lányos ruhák, szigorúan kiválogattuk Anyukámmal a fiúsakat, míg a csajosak mennek vissza a padlásra.

Aztán most belevettettem magam a babakocsi projectbe. Minden segítséget, tanácsot, praktikus ötletet, márkajavaslatot szívesen fogadok, szóval ne fogjátok magatokat vissza!!! :-):-) 

Ma reggel voltam a védőnőnél, minden dolgomat szépen beregisztrálta, a pisim perfect volt, megdicsért, hogy egy dekát sem híztam, szóval ez letudva. 

A névkérdésről még nem nyilatkoznék, de ez nagyon nehéz és kényes téma :-):-) Szeretném, ha hamar eldöntenénk. Nekem vannak alternatíváim, de az Uramnak nem nagyon tetszenek, úhgyhogy most közelítjük az álláspontjainkat :-)   
 

5 megjegyzés:

Somogyi Andi 2013. október 9. 18:52  

A kocsi kérdés nehéz, mindenkinek más jön be. Írj majd, mire szeretnéd használni, milyen terepen pl. Mekkora a kocsitok csomatartója, milyen típus tetszik, mennyit szánsz rá, ilyesmik. Én kezdettől fogva a 3 kerekű kocsik szerelmese voltam, ezek masszív darabok, és csakis lapra csukhatók, és elég nagy helyet foglalnak el a csomagtartóban. Nekünk Jané Slalom van, nagyon szeretem, mindenen átmegy. A listámon volt még anno a Cam cortina x3, és az ABC design cobra is. Az autósülés hordózó kérdésben érdemes az ADAC törésteszkeket olvasgatni. Nelünk egy cybex van, de listán volt még a BeSafe és a Römer is, és csakis isofixes.

Emi 2013. október 10. 22:08  

Britax (Römer) B-Smart babakocsi, hozzá Römer Baby-Safe Plus SHR II babahordozó isofix talppal. Masszív, lapra csukható, 4 kerekű (nekünk ez jött be:) Egyetlen kicsi "hibája", hogy ez is kicsit több helyet foglal el, mint az egyszerűbb esernyőre csukható fazonok.

Heni44 2013. október 11. 15:23  

Köszönöm a javaslatokat Csajok :-) Sajnos nekem nem isofix-es a kocsim, de legalább jó nagy a csomagtartója :-) ( Mitsubitsi Space Star )

Andi nekem a háromkerekűek nem nagyon tetszettek ( eddig ). A Jane márkájú kocsiról van fogalmam, mert a keresztlányomnak és testvérének van testvérbabakocsija ilyen márkájú és nagyon jó.

Én a kocsit legfőképp sétáltatásra fogom használni, valamint teraszon alvásra :-) Nagyon fontos, hogy elférjen a kocsiban és könnyű legyen kinyitni és összecsukni, mert a bevásárlást csakis kocsival tudom megoldani, mert a kertvárosban lakunk, vagyis minden boltot csk kocsival tudok elérni.
Ja és fontosak a nagyobb kerekek és a megfelelő rugózás is és az, hogy legyen mózes, sport és babahordozó is.

Emi ez a Britax B-Smart 4 bitang jó kocsi :-):-) Ma egész délelőtt ezt kutattam. Egyetlen baja van, hogy nem nagyon van használtan és iszonyúan drága újonnan :-(:-( De nagyon-nagyon-nagyon tetszik és tök jó lenne, ha ilyen kocsim lehetne :-):-)

Ebből is látszik, hogy nem csinálok ügyet a használt kocsiból, persze legyen igényes és szép, kikímélt állapotban.

A színe is nagyon fontos. Eldöntöttük, hogy ha lehet legyen uniszex, de azért inkább fiús, hiszen nem tudom, hogy lesz -e kistesó. Ha igen és kislány, akkor majd teszünk a kocsira valami színeset, valami virágosat és kész.

Nem legyen világos, mert ugye egy gyerek sok kosszal jár és nem akarom állandóan a világos babakocsit sikamikálni.
Ne legyen geometriai mintás, ne legyen túl kék, ne legyen piros, ne legyen narancssárga, szóval :-):-)

A fekete, antracitszürke, a türkíz-szürke kombó, az olíva-bész kombó, a csokibarna, na ezek tetszenek.

A limit pedig amit még hajlandóak vagyunk kifizetni az 80.000.-Ft. ( persze szuperszónikus ajánlatnál +-10.000. még OK ) akár új, akár használt kategóriában.
Na de ezért már legyen benne minden :-):-) Nem is akarok túl sokat, igaz?

Somogyi Andi 2013. október 12. 11:15  

Ezek jutnak eszembe:
espiro vector lite 3in1, illetve a giordani 3per8. Vana janeból is 4 kerekű, de az nem az az árkategória. Ez a két kocsi van még, amit láttam közelebbről, és beváltak a használónak.

Estsanatlehi 2013. október 12. 12:00  

Engem a név(leternatívák) érdekel, FB-on mondd el legalább!

Megjegyzés küldése

Magamról

Saját fotó
Ha megvan a Cél, az Út is meglesz hozzá. Amint megértetted, hogy a kudarc mindössze egy kitérő, már a siker útján vagy.

Rendszeres olvasók

Összes oldalmegjelenítés

Üzemeltető: Blogger.