Hektikus hetek

Ezer éve nem írtam és nem azért, mert nem volt kedvem. A cím nem véletlen, tényleg elég hektikus hetek vannak mögöttem - mögöttünk.

Amennyire nehezen ment az idő a CVS -ig, olyan gyorsan repül most, már a 18. hétben járok :-):-):-)

Első : a munka. Elég sok mostanában, nagyon elfoglalt vagyok. 1 hete már napi pár órában az utódomat tanítom be, remélhetőleg a jövő héttől már teljes munkaidőben mellettem tud lenni. Mivel elég sokrétű a munkám, ezért szükséges, hogy egész nap velem legyen, lássa az iszonyú mennyiségű levelezést, át tudjak neki adni mindent.
December végéig tervezem a munkát ( ha minden jól megy ), akkor leszek 26. hetes, szerintem bőven elég eddig dolgozni, így is van, hogy olyan kimerült vagyok estére, hogy 9-kor már alszom.

Család : Sz. nagymamája végre bekerült az Öregek Otthonába, ebből kifolyólag ezzel kapcsolatban is sok intéznivaló volt és persze gyakran megyünk látogatni is. Sz. nem szeret egyedül menni, ezen kívül szerinte jót tesz a Mamának, hogy látja a dédunokája növekedését a pocakomban.
Anyósom is most 10 napos bennfekvős reumatológiai kezelésen van.

A meleg őszi hétvégéket pedig igyekeztünk - igyekszünk kihasználni, folyamatosak voltak a baráti összejövetelek, bográcsolások, mindig volt- van valami programunk.

Belevetettem magam a babakocsi projektbe, ami azt jelenti, hogy minden szabadidőmben az Apródot és a Jófogást  böngésztem, már babakocsikkal álmodtam és ha nem megnéztem vagy 1500 babakocsit, akkor egyet sem.
Nem akarok új babakocsit, amikor szuper állapotban lévőket lehet használtan is venni. A márkák kérdése viszonylag hamar eldőlt és potom 2 hét után meglett a kiválasztott kocsi is : Jane Nomad, narancs-fekete-szürke színkombinációban. Jövő héten el is hozzák, ha megérkezik, akkor majd teszek fel képet róla. Nekem nagyon tetszik :-):-):-)

Szóval rohannak a napok és azt vettem észre, hogy lassan 3 hete írtam utoljára.

2 megjegyzés:

Heniiii 2013. november 3. 18:11  

Mihamarabbi munkaleadást! Örülök, hogy jól vagy :)

Abigail 2013. november 3. 19:38  

Kitartás a munkában! Pihenj minél többet és vigyázz Magatokra! :)

Megjegyzés küldése

Magamról

Saját fotó
Ha megvan a Cél, az Út is meglesz hozzá. Amint megértetted, hogy a kudarc mindössze egy kitérő, már a siker útján vagy.

Rendszeres olvasók

Összes oldalmegjelenítés

Üzemeltető: Blogger.