18. heti genetikai UH 2013.11.13.

Borzasztóan vártam ezt a napot, hiszen már nagyon régen láttam a Migyerekünket, illetve amikor láttuk, akkor is Sajátorvos nem túl jó gépén még a 15. héten.

Mivel még nem nagyon érzem Őt, vagyis nem mondanám 100%- ban, hogy Őt érzem, így azért aggódtam rendesen. Néha érzek olyan kaparászásfélét, vagy olyat mint amikor állsz a vízben és elsuhan a lábad mellett egy halacska, vagy olyat, hogy egy pillanatra finoman megérint valaki belülről, vagy azt, hogy a Kisfiam összetömörödik - összegömbölyödik és valamelyik oldalra húzódik és ilyenkor a tömörebb tömeget érzem ( nem tudom jobban megfogalmazni .... )

Estére volt időpontunk Skriba Eszter doktornőhöz. Tüneményes fiatal doktornő, akin látszik és érződik, hogy imádja a kisbabákat és nagyon alapos is volt, maximálisan meg voltunk elégedve.

Odaúton adtam a gyereknek egy fél szelet marcipánkenyeret, mert szerettem volna, ha végre láthatjuk   ahogyan mozog :-):-) Így is lett, csak úgy izgett - mozgott és éppen, hogy hozzáért az uh fej a hasamhoz, máris láttuk a formás fejét  és folyamatosan mutogatott :-).

Migyerekünk egyáltalán nem szégyenlős, mindenét engedte megvizsgálni és megmutatta többször is, hogy ő bizony mekkora fiú és hogyan kell premierplánban belepisilni a magzatvízbe.

A jó hír, hogy a méhlepény elmozdult és igaz, hogy egyértelműen mélyen tapadt valamint mellső fali, de már messzebb van a méhszájtól.

Kisbabánkkal minden rendben, Doktornéni tetőtől - talpig átnézte és dícsérte, hogy nagyon formás és arányos kisbaba, a feje pedig eszméletlenül gömbölyű, ritkán lát ilyen szabályos fejet :-):-):-)
Persze a méretei szerint továbbra is kisebb, a gép szerint 2 nappal, de a Doktornő azt mondta, hogy betöltött 18. hetes ( 18+5 napon volt az UH ).
Aztán én is utánanéztem a méreteknek és szinte milliméterre pontosan megegyezik a betöltött 18. hetes méretekkel.

A mellső fali lepény miatt nem sikerültek túl jól az arcocskájáról a képek, mert mindig takarta a lepény, meg el is bújt mögé. Meg is állapítottuk az Apjával, hogy látszik, hogy nagyon jól érzi magát és egyelőre úgy tűnik, hogy jókedélyű gyerek lesz :-):-):-)

De annyira aranyos és igaz, hogy még Cérnavitéz meg olyan kis Béka még, de igazi gyerekformájú és én egyszerűen imádom :-):-):-)










1 megjegyzés:

Névtelen 2013. november 18. 16:01  

Ez már bizony ő volt.:) Dóri

Megjegyzés küldése

Magamról

Saját fotó
Ha megvan a Cél, az Út is meglesz hozzá. Amint megértetted, hogy a kudarc mindössze egy kitérő, már a siker útján vagy.

Rendszeres olvasók

Összes oldalmegjelenítés

Üzemeltető: Blogger.