3. lombik - már a rajtvonalon

Múlt hét pénteken, április 5-én volt konzultácónk a Hegyen a dokibácsinkkal. Leleteim közül a mycoplazma-ureaplazma negatív lett, a laktóz negatív, kardiológiai vizsgálat rendben, szívultrahang, EKG rendben. A nagylaborom tökéletes, egyetlen kis csillagocska van benne, a koleszterinem magasabb éppen csak egy hajszálnyit. Így már nem kell mennem belgyógyászhoz sem a leszívásos altatás miatt, ezeket a leleteket elfogadják. Szóval ez szuper.

A rákszűrés eredménye remélem ezen a héten pénteken meglesz. Persze a hormonleletem nincs kész, egyedül a legfontosabb adat van meg belőle TSH : 0,958mlU/L. A többi hormon valószínűleg 20-a után lesz meg.

Dokibácsinkat soha nem láttam még ilyennek, úgyhogy egy iciripicirit én is lefagytam, most nem nagyon kérdezgettem. Nagyon mérges volt valamiért a nővérekre, meg a kiszolgáló személyzetre. Persze velünk nagyon kedves volt mint mindig, de a 3 év alatt még sosem láttam ilyennek.

Először is : leállított a Meforalról, azt mondta már péntektől hagyjam abba. Ilyen még sosem volt egyik lombiknál sem, mindig szedhettem végig. Aztán megnézett hüvelyi ultrahanggal, minden rendben de nem szállhattam le az ágyról, hanem feltett egy kacsát és kért egy katétert a nővértől. Ilyen sem volt még soha egyik lombik előtt sem. Nem volt fájdalmas a vizsgálat, de azért elég rendesen megkapirgált, a hétvégén azért volt barnázásom utána. Mivel nem kérdeztem meg, hogy ezt miért csinálta ( ez egyébként nem vall rám ... ), csak tippelni tudok, hogy ez lehetett esetleg a méhbiopszia? Ha valamelyikőtöknek volt már ilyen, akkor ilyen volt a vizsgálat ?

Hosszú protokoll lesz, úgy ahogy megbeszéltük. Péntek óta szúrom a Suprefact-ot, napi 0,5 ml. Ha megjön, valószínű pénteken vagy szombaton, akkor hívnom kell, mert ciklus 3. napján vérvétel. Aztán pedig mondja, hogy mikortól kell szúrni a Gonalt. Csak Gonalt írt, napi 300 egységet egyelőre 6 napra elegendőt Tudom, hogy ez nem kis adag, de én mindig ekkorát kapok. A Suprefact is megy majd még tovább 1/4 ml-el. Egyelőre ennyi.

Kiírta a progeszteron szurit is és megadta a Pharmaexpress elérhetőségét is, ennek a szurinak a neve : Proluton. Ebből 9 ampullát írt, azt mondta, hogy másnaponta kell majd beadni fenékbe. Azt azért elmondta, hogy nem lesz kellemes. Már utána is érdeklődtem, heti egyszer rendelnek és 41 euró az ára. Próbáltam kutakodni a neten, de nem sok infót találtam róla magyarul, sokkal több mindent angolul. Lényeg, hogy adják IVF után, adják habituális vetélőknek, ilyenkor tényleg előírás a het 3 alkalom, aztán pedig a 12 hétig folyamatosan, minimum heti 1 injekció. Aztán adják még olyanoknak is, akiknek idő előtt nyílik a méhszáj már terhességben.

Úgyhogy most minden este 9-kor csörög a telefonom szuritime-ra :-):-)

3 megjegyzés:

Rita 2013. április 11. 9:40  

Hú, de tuti Heni :)))) face-n is jelentkezz be néha ;)

nem hiszem, hogy biopszia volt. Azt a lombik előtti ciklusban szokták...és az konkrétan elég kellemetlen, majdhogynem fáj :D

Heni44 2013. április 11. 9:54  

Ez a konkret stimu elotti ciklusom Rita:-):-) Holnap vagy szombaton jon meg es majd csak utana kapom a petenovesztoket. Azert gondoltam, hogy ez biopszia lehetett, mert emlekeztem, hogy azt elozo ciklusban csinaljak. Meg hat tenyleg nem volt valami kellemes:-(:-(:-

Annyira el vagyok foglalva, de azert megprobalok jonni gyakrabban:-):-):-) Talirol mindenkepp szolj :-):-):-):-):-)

Csigusz 2013. április 12. 14:56  

Ha tuti katetert tett fel akkor biopszia volt szerintem is. Mast nem csinalnak igy ambulansan kateterrel. Ezek szerint ez mar ilyen rutin kezd lenni. Tehat hatasos.

Megjegyzés küldése

Magamról

Saját fotó
Ha megvan a Cél, az Út is meglesz hozzá. Amint megértetted, hogy a kudarc mindössze egy kitérő, már a siker útján vagy.

Rendszeres olvasók

Összes oldalmegjelenítés

Üzemeltető: Blogger.