3. lombik - Vigyázz, kész ....... tárgyilagos oldalról

Múlt hét hétfőn, április 15-én voltunk ismét a Kaáliban, ciklus 3 napi LH- ösztradiol vérvételen. Korán odaértünk és nagyon örültem az új nyitvatartásuknak, már negyed 8-kor kinyitják az ajtót. Kb. 5 perc !!!!! alatt végeztem a vérvétellel, a nővérnek sikerült elsőre eltalálni a vénámat :-):-) Nem kellett megvárnunk az eredményt, így már 8 után 10 perccel az íróasztalomnál ültem :-) Délelőtt visszatelefonáltam az eredményért és a további instrukciókért. Dokibácsi azt mondta, hogy minden jó és csütörtökön, azaz április 18-án 6. ciklusnapon kezdhetem a Gonalt ( 300 egység ) és a Suprefact csökkenjen le 1/4 milliliterre és 24-én szerdán, első UH.

Így tegnap voltunk első UH-on, 6 napi petenövesztő után. Azért izgultam egy kicsit. De belül van bennem egy nagy nyugalom is, hogy eddig mindkétszer jó minőségű petelányokat növesztettem, így biztosan most sem lesz másként. Nagy élmény ám reggel negyed nyolckor a nőgyógyászati vizsgálóban kezdeni szétterpesztett lábakkal :-):-)

Szervezetem nem hagy cserben ( bár én is beszélgetek a petefészkeimmel és a méhemmel :-):-) :-) ), kiszámíthatóan működik. Napra pontosan ugyanannyi tüszőm van, amennyi a 2. stimunál ugyanekkor volt. Össze is néztük a stimus lapokat. Mindkét oldalon van 2-2 nagyobb tüsző, vezértüsző 15 mm-es. Erre kaptam további turbózó szurikat. A Gonalt vissszavette 225 egységre, maradt az 1/4 Supre és kaptam még 3 ampulla Merionalt 1 oldószerben feloldva tegnapra és mára. Holnap reggel újabb ellenőrző UH és akkor már kitűzi szerintem a punkció napját ( előzetesen jövő hét kedd - szerdára tette ). Mondjuk szerda május 1., de ők mindig dolgoznak.
 Ja csak a rekord kedvéért : méhnyálkahártya : 7A.

Azt mondta ne aggódjak, mert egész biztosan lesz annyi tüszőm, mint a múltkor volt :-) Akkor is meglepődtem, hogy 8 szép petelányt tudott leszívni. Ebben a 2. stimuban sikeresebb voltam a petesejtek minőségét nézve ( mert az embriószám ugyanannyi lett : 5 ) és a 3. napon, amikor visszatett 3 embriót, volt közöttük egy Rambó ( ahogy Ő hívta ) egy 8AA minőségű embrió, akinél jobb minősítésű nincs is a 3. napon.

Holnapi napra a kérdéseim, felvetéseim, megbeszélnivalók :

- Szeretnénk, ha minden petelányt injekciózással ( ICSI ) termékenyítenék meg. Eddig mindkét stimunál volt természetes megtermékenyítés is, mert szerencsére az apai örökítőanyaggal minden a legnagyobb rendben van :-):-):-) El is indultak azok az embriók is, de volt, aki lemaradt a fejlődésben, úgyhogy én jobbnak ítélném már csak a koromat és a próbálkozások számát tekintve is, ha a tutira mennénk és csak ICSI lenne.

- Kaphatok-e vérhigítót? Eddig kaptam, de most még nem került szóba. Megnyugtatóbb lenne számomra, ha kapnék, már csak fejben, pszichikailag is :-):-)

- Nem témázok azon, hogy hány naposan kapom vissza őket, teljes mértékben megbízom a Doki ítélőképességében. Az, hogy a 3 naposakból volt a terhesség, semmit nem befolyásol, úgyhogy az lesz és úgy, ahogyan Ő mondja.

Eddigi költségek :

Suprefact : ajandékba kaptam a terhes kolleganőmtől :-)
2*900 egységnyi GONAL F toll : 59.424.- Ft.
1*450 egységnyi GONAL F toll : 15.012.- Ft.
6 doboz Merional : 6.426.- Ft.
9 ampulla PROLUTON : 12.610.- Ft.

A benzinpénzt nem számoljuk, mert szerencsére eddig céges autóval tudtunk menni, illetve az egyébként szedett gyógyszereket és vitaminokat sem, mert azokat folyamatosan is szedem.

6 megjegyzés:

Katus 2013. április 25. 22:16  

Nagyon szurkolok nektek! ;)

Majd holnap írd meg mikor lesz a punkció!

Katus

Heni44 2013. április 25. 22:26  

Szia Katus :-) Nagyon köszönöm, minden szurkolás jól jön :-) Remélem Ti is haladtok, majd benézek már az NLcafera is :-) Csak amióta le vagyok tiltva odabenn, azóta nem van időm :-(:-(

Estsanatlehi 2013. április 26. 9:10  

Hú, akkor már csak napok kérdése, és követsz...? :)

Heniiii 2013. április 26. 13:05  

Izgi :) Drukk Heni!

Katus 2013. április 27. 16:16  

Szia! Rajtunk, tudod nem múlik, nagyon drukkolunk neked!
Nekünk hétfőn volt a 3. inszemináció, új stimuval (Fostimon), új tüszőrepesztővel (Ovitrelle), remélem az eredmény is más lesz mint eddig! Május 6-án tesztelek. :)

Heni44 2013. április 27. 20:48  

Igen Erika, már csak pár nap és követlek :-):-):-)

Hú Katus, nagyon drukkolok, annyira megérdemelnétek már Ti is!!!!!!! Remélem, hogy ez lesz az utolsó és pozitív teszt valamint egészséges kisbaba lesz a jutalom !!!!

Heni :-) Nemsokára Te is kezdesz és szépen sorban bebabásodunk :-):-)

Megjegyzés küldése

Magamról

Saját fotó
Ha megvan a Cél, az Út is meglesz hozzá. Amint megértetted, hogy a kudarc mindössze egy kitérő, már a siker útján vagy.

Rendszeres olvasók

Összes oldalmegjelenítés

Üzemeltető: Blogger.