Napos oldal



Tegnap láttam ezt a filmet.
Nagyon érdekes volt, elgondolkodtatott. A másfél óra alatt igen nagy érzelmi skálát vonultatott fel, az elején azt gondoltam, hogy miért romantikus vígjáték kategóriába sorolták, hiszen egy bipoláris férfiről szól, akinek a magánélete kuka, a családi kapcsolatai kuka és gyakorlatilag mindene kuka.

Nem fogom leírni a cselekményét, hiszen lehet valaki meg akarja nézni ( egyébként ajánlom ! )

Túl elhamarkodottan ítélkeztem, mert ahogy bontakozott ki a történet, úgy váltak egyre árnyaltabbá a karakterek, a sztori és végül azért vicces is volt és romantikus lett a vége :-)

De amiért írok róla, az a napos oldal. Tulajdonképpen nagyon tetszett az a megfogalmazás, hogyha pozitívan gondolkozol, keményen dolgozol magadon és hiszel, akkor az Élet sötét oldaláról könnyebben át tudsz kerülni a napos oldalra. Ott sem fenékig tejföl az Élet, de a nap süt. A legfőbb mottó : a negatív enrgiákat, gondolatokat, illetve az ebbe ölt erőfeszítéseket meg kell próbálni tudatosan pozitívvá változtatni és máris közelebb vagyunk a napos oldalhoz.

Na befejeztem a guruskodást :-)

Tényleg jó a film :-)

3 megjegyzés:

Heniiii 2013. június 3. 20:25  

Te mindenképp a napos oldalon vagy Heni :) egyetértek a "gurus" gondolataiddal!

Molnár Ilonka 2013. június 6. 15:40  

Nekem is nagyon-nagyon tetszett ez a film, és minden ismerősömmel meg akarom nézetni! :)

Heni44 2013. június 6. 16:07  

Igyekszem Henikém a napos oldalon maradni :-):-)

Bijou én sem töröltem még le a gépről, gondolkodom, hogy megnézem mégegyszer! Sőt én is mindenkinek ajánlom a környezetemben, mert még beszélgetni is jó róla, hiszen mndenkinek mást és mást mond a sztori és az úgynevezett tanulság.

Megjegyzés küldése

Magamról

Saját fotó
Ha megvan a Cél, az Út is meglesz hozzá. Amint megértetted, hogy a kudarc mindössze egy kitérő, már a siker útján vagy.

Rendszeres olvasók

Összes oldalmegjelenítés

Üzemeltető: Blogger.