2. NST

Ma reggel voltam a 2. NST-n.

7:45-re kellett volna mennem, ezzel szemben akkor csekkoltam be a betegfelvételi irodán. Mivel mára volt időpontom és beutalóm is az utolsó laborra és vércsoport vérvételre, először odamentem, mert előreveszik a kismamákat és azt akartam, hogy utána gyorsan kávéhoz és reggelihez jussak, hogy Ákos mozogjon az NST-n. 
Vettek vagy 5 kémcső vért. Olyan okos voltam, hogy nem olvastam a vérvételi lapon, hogy kellett volna pisit is vinnem, de hát állandóan pisilnem kell, szóval nem volt gond a produkció. 

Aztán már toltam is a capuccinót a kávéautomatából, meg egy banánt és egy kis darab csokit csakis a biztonság és a mozgás kedvéért. A terhesgondozóban kismillióan voltak, alig lehetett leülni. Most okosabb voltam, mint a múltkor, azonnal hívtam Sajátdokinkat, hogy itt vagyok - ragyogok. Mondta, hogy akkor lejön az osztályról. Itt az a rendszer, hogyha van fogadott dokink ( bele van írva a kiskönyvbe a neve ), akkor az NST-s szalagot neki kell aláírni, véleményezni. Nemsokára be is hívtak. 

Nővérke nagyon aranyos volt, amikor tette rám a cuccost, látszott, hogy tök őszintén mondta, hogy nagyon szép a bőröm és hogy nagyon szerencsés vagyok, mert nagyon ritkán lát ilyet. Persze Ákos az első 5 percben halál nyugodt volt, úgyhogy kicsit rázogattuk a hasamat, utána viszont szépen mocorgott. Teljesen jó is lett az eredmény. Nővérke hívta is a dokimat azonnal. 

Akkor a fejlemények : 

Holnap betöltött 38. hét. 
Mai NST teljesen jó, szuper magzati szívhangok, reaktív mozgás. 
Háziorvoshoz kell mennem EKG-t csináltatni.
A kész laboreredménnyel és EKG-val aneszteziológushoz menni, egyeztetni ( ezt a jövő héten meg tudom tenni a következő NST előtt ). Az anesztes papírra rá van írva, hogy császárhoz kell.
Következő NST : jövő hét szerda, ezután pedig eldönti a hogyantovábbot. 
Bármi történik, azonnal kórház, kórház azonnal hívja őt és mi is hívjuk. 

A nővérkék csodálkoztak, amikor az anesztes vizsgálatot írta, kérdezték, hogy császár lesz ? Dokim nevetve csak annyit mondott : Hölgyeim elég ha azt mondom, hogy sokadik IVF utáni baba, Anyuka születési éve : 1972, napi 6 szem vérnyomáscsökkentő, cukros diéta ? A nővér elkerekedett szemmel nézett rám ( egyébként olyan velem egykorú lehet ), hogy első baba ?!?! 
Aztán amikor jöttem kifelé mondta, hogy nagyon drukkol nekem :-)

Mielőtt hazajöttem még elintéztem a postát, így őssejtszerződés feladva, Sz-el együtt ebédeltünk és én olyan szinten fáradt voltam, hogy 2 órát aludtam egyhuzamban :-):-) 

Ja és reggel azért már kicsit elvetemült volt a fejem, vagyis már vannak táskák ( amik sosem voltak ) a szemem alatt a vizesedés miatt, a szám is olyan volt, mintha ajakfeltöltésen lettem volna és a lábaim is kicsit puffadtak. 

Előzetes becslések szerint még a jövő héten szerintem itthon lehetek, aztán pedig szintén itteni szokás ( főleg császárosoknál ), hogy utolsó héten befektetnek. Doki utalt is rá, hogy a jövő heti NST függvényében fogja eldönteni, hogy meddig várjunk. 



3 megjegyzés:

Estsanatlehi 2014. március 27. 20:03  

Basszus már te is a célegyenesben… úgy repül az idő! :)

Estsanatlehi 2014. március 27. 20:05  

Jah és olyan császárod legyen, mint az enyém, azt kívánom! :)

Heniiii 2014. március 27. 20:29  

de jó, hogy minden jó! már lassan-lassan összepakolsz, ugye? :))

Megjegyzés küldése

Magamról

Saját fotó
Ha megvan a Cél, az Út is meglesz hozzá. Amint megértetted, hogy a kudarc mindössze egy kitérő, már a siker útján vagy.

Rendszeres olvasók

Összes oldalmegjelenítés

Üzemeltető: Blogger.