Jó kis nap ...

volt a mai :-) Úgy indult, hogy az egyik kedves barátnőm hívott, hogy pozitívat tesztelt és még csak most hagyta abba a gyógyszert 2 hónapja :-) Annyira örültem neki, mert így még simán együtt tudunk babázni :-)

Utána hétvégi bevásárlás egyik felével végeztem, és 11 - re oda is értem a házidokihoz, ahol pikk-pakk megcsinálták az EKG-mat, megkaptam a recepteket és a táppénzes papíromat, aztán már robogtam is a céghez.

Kollegákkal ebédeltem, trécseltem, pletyóztam, gyakorlatilag a fél délutánt ott töltöttem. Utána hétvégi bevásárlás másik fele és 4 körül itthon is voltam. Aztán fél óra kutyasétáltatás, kipakolás, gyors zuhany és másfél óra telefonálás :-)

Eredmény : iszonyú fáradtság, mindkét lábam eléggé be van dagadva, úgyhogy már vízszintben vagyok a lábaim meg magasban :-):-)

De kiderült, hogy az egyik barátnőmnek a barátnője aneszteziológus doktornő a kórházban és megkérdezi, hogy esetleg elvállalna -e, vagy kit ajánlana.
Az az igazság, hogy már eléggé be vagyok tojva, nem kellett volna mindenféle bélkipakolásról olvasnom, meg, hogy mi történik azután, hogy kivették a gyereket és rajtam dolgoznak :-(
Ha meg programozott lesz és tudni fogom, hogy mikor fog születni, akkor is izgatott leszek ( és ez még enyhe kifejezés ) és igazából a vérnyomás miatt aggódom. Egyébként is meg akartam beszélni az anesztes dokival, hogy valamilyen nyugtató koktélt adjon - már ha lehet -, ami nem árt a babának, viszont engem kicsit lenyugtat, bátorít.
Tesóm javaslata : vigyek MP3 lejátszót és hallgassak zenét, hogy ne halljam, hogy éppen mit csinálnak. Lehet, hogy én vagyok nagyon beszari és túlspirázom az egészet és minden szuper lesz, de nem tehetek róla, ez lesz az első császárom :-):-)

Holnap ebben az istenkirály időben Uracskám megejti az első bográcsolást, jön Anyósom, Sógorom meg a Mama, gulyásleves lesz és palacsinta :-)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Magamról

Saját fotó
Ha megvan a Cél, az Út is meglesz hozzá. Amint megértetted, hogy a kudarc mindössze egy kitérő, már a siker útján vagy.

Rendszeres olvasók

Összes oldalmegjelenítés

Üzemeltető: Blogger.