Az elmúlt 2 hónap eseményei tőmondatokban 1.

Ma voltam szülés előtt utoljára a nefrológián. A 24 órás vizeletürítés  határértéke 140 mg/24h és nekem a mostani eredményem : 149 mg/24h lett !!!! Vagyis hiperszuper, ilyen jó még nem is volt, amióta nézik. 

Most már csak a szülés után kell mennem 3 hónappal, friss laborokkal. Viszont pár napja elkezdett kicsit vizesedni a lábam, néha a kezemen az ujjak is, de a doki szerint ez minimális, igyak sokat és pócoljam fel a lábam. Érzem én is, hogy most már nagyon a vége felé járok. 

Őssejt

A szett már ott figyel a hűtőben, a szerződés visszaküldésre vár. Hosszú dilemma után úgy döntöttünk ( bár nálam még mindig nem 100 %-os ), hogy akkor levetetjük a köldökvért, a placentavért és a köldökzsinór szövetet is. Mivel pont annyi összeget kaptunk ( vagyis a Gyerek ajándékba ), amennyibe ez az egész kerül, így a szlovák cég mellett döntöttem. Bár a szerződést pontról-pontra elolvasva vannak még nyitott kérdéseim, de ezeket megérdeklődöm még telefonon. 
A lényeg, hogy soha ne legyen rá szükségünk. 

Kisfiam

Sokáig farfekvéses volt, konkrétan arccal kifelé függőlegesen ült bennem, ami ugye nem sok teret hagyott a mozgásra. A 32. hetes genetikai ultrahangon ( ami a 31. héten volt ) az MDK-ban az első pillanatban az alvázszerkezetét mutatta ( állandóan azzal büszkélkedik, hogy mekkora fiú is Ő ), viszont az arcát egyáltalán nem láttuk, mert vagy állandó takarásban volt, vagy izgett-mozgott. Így csak homályos elképzeléseink vannak róla. Azóta pedig nem voltunk 4D felvételes UH-on. 
Viszont pár nappal ezután volt a kötelező kórházi UH, ahol már szép, szabályos fejvégű fekvésű volt, vagyis annak rendje - módja szerint befordult. Igazából egy csomó helyen olvastam, hogy ilyenkor már jócskán lehet érezni ezt a fajta helyváltoztatást, viszont én egyáltalán nem éreztem. Ami viszont sokkal jobb lett ezzel, hogy olyan kis happy fickó lett, határozott változás lett a mozgásában :-) Tisztára örült neki, hogy sokkal több a helye és azóta is nagyon kis aktív, tényleg sokat mocorog. Számomra is megnyugtatóbb, hogy nem kell a magzatmozgást figyelnem, mert állandóan jelentkezik. A jobb cicim alatt, a bordáimnál van a kedvenc fenékkidugós helye, nagyon sokat kucorodik oda :-):-) 

Egyébként én úgy érzem, hogy van már valamiféle kialakult napirendje ( de lehet, ezt csak én képzelem be ). Nagyon édes gyerek, mert egész éjszaka hagy aludni, soha nem kellett eddig felkelnem arra, hogy ő mozogna, vagy kényelmetlen lenne neki. Általában kétszer kelek, de ez a pisilés miatt van Az utóbbi 1 hétben viszont már kétszer is éreztem este, hogy annyira lent van már, hogy ki tudom tapintani a kezemmel a hasam alján az okos kis fejét :-):-) Ami nagyon jó, hogy még 8 és fél hónaposan is tudok a hasamon aludni, vagyis oldalt fekvésből félig a hasamon, ami nekem nagyon kényelmes. 
Reggel, ahogy megébredek, általában 2-5 percen belül fent van Ő is és jelez, hogy : szia Anya :-) Aztán délelőtt elég aktív, főleg a kávé és a reggeli után. Ha nem kap kaját időben, akkor nagy rugdosásokkal jelzi, hogy Ő bizony éhes. Aztán ha délután van lehetőségem lepihenni ( általában van, de nem mindig alszom ), akkor Ő is szépen elcsendesedik és együtt alszunk. Késő délután elmegyek a kutyával egy fél óra sétára, mert nekem is kell ennyi mozgás minden nap és ha ringatva van a kis feneke, azt nagyon bírja :-) 
Estefelé megint aktívabb és mostanában sokat csuklik, viszont ahogy vízszintesbe teszem magam, Ő is elpihen és csak jelzésértékűen mocorog, hogy tudjam jól van. 
A hidegfrontoknál viszont eszméletlenül sokat mozog, amit másnap sok alvással pihen ki :-) Remélem, ha kijön, akkor is ilyen Jófiú lesz :-):-):-) 

Legnagyobb kérdésünk : van - e, lesz-e haja ??????

Az MDK-ban kérdeztük a dokinénit, aki egyáltalán nem mosolygott a kérdésen, hanem szorgalmasan megnézte nekünk. Jelentem : 31. hetesen már kb. 3 mm hosszú hajszálai voltak, igaz nem sok, de IGEN, lesz egy kis haja. Remélhetőleg :-) 
Ez azért fontos kardinális kérdés nekem, mert Sz. ezer éve borotválja a fejét és nem szeretném, hogy mindenki azzal kezdje neki, hogy tiszta apja, olyan éééééédes kis kopasz. Ez tök aranyos, de azért, ha Sz. kérhetne a Jótündértől, akkor az egyik kérése biztosan az lenne, hogy szeretné, ha újból hajasbaba lehetne :-):-):-) Persze én imádom a kopasz fejét :-):-):-)
Pont most beszélgettük, hogy olyan jó lenne, hogyha a Fiúnk én hajamat és a bőrömet örökölné :-):-)

Kórházi csomag 

Kb. 80 %-ban kész van, vagyis már ki vannak készítve a dolgok, de még nem vagyok bepakolva. Annyira nevetséges vagyok ebben a kérdésben, mert én voltam az, aki állandóan azzal stresszeltem mindenkit, hogy a 30. hét után már legyen minden bepakolva, mert bármi történhet. Ezzel szemben én itt állok a 38. héten és most már tényleg bármi történhet VELÜNK és én még nem pakoltam be !!!!! Olyan mint egy hülye babona, aminek semmi értelme sincs : valahol azt gondolom, hogyha végleg bepakolok, akkor már menni is kell. Minden nap elhatározom, hogy akkor most ma, végleg befejezem. De már nem halogathatom tovább, a héten meg kell lennie !!!!!!

Hű ez jó hosszú lett, ezért holnap folyt. köv. :-):-)

2 megjegyzés:

Heniiii 2014. március 24. 21:51  

Cukik vagytok :) Már olyan izgatott vagyok!

mrsg 2014. március 24. 23:59  

de jó olvasni ezt a készulodos posztot :)

Megjegyzés küldése

Magamról

Saját fotó
Ha megvan a Cél, az Út is meglesz hozzá. Amint megértetted, hogy a kudarc mindössze egy kitérő, már a siker útján vagy.

Rendszeres olvasók

Összes oldalmegjelenítés

Üzemeltető: Blogger.