Esküvő és torokgyulladás - fájás

Tegnap esküvőn voltunk. Korai kezdés volt, délután 3-kor kezdődött a szertartás. Nagyon szép volt az ifjú pár, de jelenleg is hulla vagyok.

Igaz nem voltunk sokáig, mert hajnali 1- re már itthon voltunk, mert a múlt héten a céges karácsonyi partin kicsit megerőltettem magam, így most óvatosban táncikáltam, bár a zene nem volt túl jó.

A múlt héten jó hülye módjára leforráztam a torkomat, mert iszonyúan hűt a hűtőnk és én nem szeretem a langyos vizet, általában hűtött vizet iszom, így most alig van hangom, meg fáj a nyelés is, köhögök és jön fel a trutyi. Így az éjjel is felkeltem vagy kétszer, mert be volt dugulva az orrom és alig kaptam levegőt. Persze semmit nem vettem be, csak a tea meg a narancs, meg pár kanál méz. Most is az ágyban pihengetek, szerintem igazi lusta vasárnapot tartunk. Letöltöttem pár vígjátékot, aztán hátha délután kicsit tudok pihenni is.

1 megjegyzés:

Katusanyus 2013. december 15. 15:53  

Gyors gyógyulást kívánok! :) Nincs is jobb kúra a vígjátékos vasárnapnál :)

Megjegyzés küldése

Magamról

Saját fotó
Ha megvan a Cél, az Út is meglesz hozzá. Amint megértetted, hogy a kudarc mindössze egy kitérő, már a siker útján vagy.

Rendszeres olvasók

Összes oldalmegjelenítés

Üzemeltető: Blogger.