Tombol a betegség

Szörnyű éjszakánk volt. Mindannyiunknak. Uram és a kutya kiköltözött a nappaliba, kisfiam pedig odabent tiltakozott, hogy nem tud pihenni.
Gyakorlatilag 20 perceket aludtam, mert szinte folyamatosan köhögtem. Már izomlázam van a felső részén a hasamnak. Szerencsére a zöld és sárga trutyi eltűnt és maradt a vízszerű orrfolyás, a sokkal kevesebb felszakadozó köhögéssel. A torokfájás is múlóban.
Viszont azt vettem észre, hogy ez a homeopátiás cucc nálam tényleg felerősíti a tüneteket, mert ahogy elszopogatom a tablettát, utána pár percre rá köhögőrohamom lesz.

Így ma teljes ágynyugalomban voltam, igaz az egész délelőttöt ülve, hogy ne köhögjek és Kisbabám tudjon egy kicsit pihenni - aludni. Aztán délután már vízszintesben voltam, na akkor aztán beindult és     ment a buli odabent :-):-):-)
Eddig nem nagyon beszéltem hozzá hangosan, csak úgy magamban, meg a lelki köldökzsinóron keresztül, de amióta ez a rettegett 32. hét szóbajött, valahogyan ez megváltozott. Ha egyedül vagyok, akkor beszélgetek vele, kérem, hogy vigyázzon magára odabent és én is mindent megteszek, stb., stb.   Éjjel is mondtam neki, hogy tartson ki, mert úgyis itthon maradok most már és majd nappal tud pihenni.
Eddig is tudtam, hogy megvan közöttünk a különleges kapcsolat, hiszen felismeri a kezem, ismeri a gondolataimat, de ma délután valami olyan dolog történt, ami eddig még sosem és nagyon megható volt a számomra. Annyira nyomta a mocorgást odabenn, hogy a hasamra tettem a kezem és kértem, hogy most lassitson egy kicsit és próbáljon meg aludni, aztán majd tornázhat tovább. Nem hittem el, hogy abban a pillanatban abbahagyta a mozgást és csendben maradt :-):-):-):-) Legalább negyedórán át nyugiban volt, aztán mint aki jól végezte dolgát, újrakezdte.

Ma végre nyilvánvalóvá vált mindenki számára, értem itt a közvetlen főnökömet is, hogy ennyi volt, befejeztem a munkát. A 2 ünnep között bemegyek és elrendezem a dolgaimat. Sajnálom, hogy így alakult és közbejött ez a betegség, hiszen a héten még mentem volna.
Viszont semmi nem véletlen, hiszen ez a 2 nap fekvés bebizonyította, hogy valóban vérnyomáscsökkentő hatása van a fekvésnek, mert ma mértem ilyet is : 119/72 !!!!!!!! Ez jó tanulság a jövőre nézve is, hogy igyekezzem a napi dolgokat hamar elvégezni és minél többet pihenjek.

Mindenesetre ma a nappaliban alszom, hogy Uram a saját ágyában lehessen, hiszen ő dolgozik holnap. Remélem a mai éjszaka nem lesz annyira rossz, mint a tegnapi és holnapra sokkal jobban leszek.

2 megjegyzés:

Névtelen 2013. december 18. 10:16  

Szia! Egy névtelen nagyon szurkolód vagyok, egy 5és fél hónapossal együtt :). Csak a betegség miatt ragadok "tollat". Én is terhesen elkaptam egy ilyen nagyon köhögős nyavalyát és mivel azért a gyógyszerezés ilyenkor nem megy egy házi praktikához folyamodtunk, ami valami elképesztően gyorsan hatott. Disznózsír pakolás a hátra és a mellkasra. Nem mondom, hogy guszta dolog és elég maszatolós, de két nap alatt rendbe jöttem, a láz azonnal lement tőle. 2 textil pelust bekentünk vastagon disznózsírral, az egyiket a hátamra, a másikat a mellkasomra tettük, folpakkal körbetekertem magam a dunsztolás véget. Rá egy olyan póló, amit nem sajnálsz kidobni, esetleg pulcsi is és be az ágyba. Nekem nagyon gyorsan hatott, bár a nagy pocak miatt elég vicces volt az egész folpakkozás, meg az ágyba is tettem egy rossz törcsit, hogy ne a lepedő legyen zsíros, de meggyógyultam tőle.
Gyors gyógyulást!

Heni44 2013. december 18. 19:28  

Köszi a tippet, már hallottam, hogy gyerekeknél is alkalmazzák ezt. Ma már sokkal jobban voltam, de ha nem változott volna a helyzet, biztosan megpróbáltam volna :-):-):-)

Megjegyzés küldése

Magamról

Saját fotó
Ha megvan a Cél, az Út is meglesz hozzá. Amint megértetted, hogy a kudarc mindössze egy kitérő, már a siker útján vagy.

Rendszeres olvasók

Összes oldalmegjelenítés

Üzemeltető: Blogger.