Terheléses cukorvizsgálat

Túl vagyok rajta, eredmény hétfő reggel. Bár nem fűzök hozzá sok reményt, de inkább lepődjek meg.

Már kora fél nyolc körül ott voltam, rendesek voltak, mert előrevették a kismamákat, így hamar meglett az éhgyomri vérvétel. Jó sok kémcsővel vettek, mert volt teljes vérkép és ellenanyagszűrés is.          Kb. 1 óra múlva mondták is, hogy meg lehet inni a cukros löttyöt. Előrelátóan vittem citromot, így egy jó édes limonádé lett belőle, ami furcsa módon nagyon jól esett nekem is és a gyereknek is. Mindketten nagyon éhesek és szomjasak voltunk már és még 2 órát kellett várni a következő vérvételig. Akkor mondta a vérvételes csajszi, hogy a 0 perces éhgyomri érték 4.9 volt.

Hihetetlen, de igaz, hogy mindkét vérvételnél egyből eltalálták a vénát, bár mindkétszer majdnem feladták, de legalább emiatt nem kellett stresszelnem.

Saját vércukormérős eredmények ( jó szarok ) :
Reggel, ébredés utan éhgyomri : 4.9
Első vérvétel utáni kontroll : 5.6
Cukros lötty utáni 60 perc : 12.2 !!!!!!!!!!!
Cukros lötty utáni 120 perc : 8.8

Tudom, hogy van különbség a vénás és az ujjbegyes vér között, de még ha 8 alá is megy, az is sok. Mindegy, hétfő reggel úgyis kiderül. Sajátdoki a jó eredmény mellett is küldött volna diabetológiára, szóval semmi új nincs a nap alatt, eddig is tudtam, hogy járnom kell majd. Nincs is ezzel semmi baj, csak nem akarom a sok hülye litániát hallgatni. Még ha el is engedem a fülem mellett, akkor is hat rám.

A nap további részében a karácsonyi bevásárlást intéztem, nagyjából kész is vagyok, holnap van még egy piac - Interspar - CBA köröm, meg be kell ugranom Anyósomhoz extra párnákért és takaróért, mert sokan leszünk :-):-) Aztán vasárnap sütés, több féle kekszet és sütit sütök, valamit diétás változatban is :-):-)

Este Sz. elhozta a kanapét a Migyerekünk szobájába, amit az egyik baráti házaspártól vettünk és egész este a szobát rendezgettük. Átvittük a hálóból az Ikeás állólámpát, így már van éjszakai szoptatós és tisztábatevős fényforrás is. Üldögéltünk a kanapén és mondtam a Kicsinek, hogy : nézd, hogy alakul a kis kuckód, olyan meghitt már :-) hihetetlen, hogy végre a 3. szobának is lesz lakója. Már most teljesen más a szoba rezgése, alig várom már, hogy a végleges formájában lássam és úgy ülnhessek a kanapén 2 in 1, hogy csak pár hét választ el a találkozástól :-):-)

Egyébként már régebb óta megvan már a neve, csak még más opció is a levegőben volt, de úgy tűnik,  hogy maradunk az eredeti verziónál. Én már pár hete a nevén gondolok rá :-):-)

1 megjegyzés:

Heniiii 2013. december 20. 23:20  

Szurkolok, hogy a vénás vér kevesebb legyen! Szedsz még IR-es gyógyszert, vagy már nem? Kíváncsi leszek a névre :)

Megjegyzés küldése

Magamról

Saját fotó
Ha megvan a Cél, az Út is meglesz hozzá. Amint megértetted, hogy a kudarc mindössze egy kitérő, már a siker útján vagy.

Rendszeres olvasók

Összes oldalmegjelenítés

Üzemeltető: Blogger.