További fekvés

A mai éjszakánk már sokkal jobb volt. Ugyan még mindig sokat köhögtem, de legalább mindannyian tudtunk pihenni. Az izomláz a köhögés miatt viszont sokkal rosszabb lett.

Reggelre egész jól éreztem magam, a hangom sokat javult, úgyhogy egy hamis biztonságérzet vett rajtam erőt. Szerencsére Uram rámparancsolt, hogy tegyem üresbe magam és maradjak ágyban, fel ne merjek kelni. Így a mai napot ismét az ágyban töltöttem, egy kis délelőtti alvással, majd egész napi olvasással ( el is olvastam egy könyvet ).

Remélem holnapra még jobb lesz, mert már kis mozgolódást is tervezek, át kéne húznom az ágyneműt, meg kéne írnom a karácsonyi bevásárlólistát, mert idén nálunk lesz a karácsny, testvéremék és Anyukámék is hozzánk jönnek, meg Anyósom is. Uram még erőltetné a holnapi fekvést is, aztán pénteken meg a terhelés.
De olyan sok dolgom van, sütnöm is kéne, meg majd rendberázni a lakást. Persze ha nem leszek jól, akkor pihenni fogok, megígérem :-):-) Jó kislány leszek :-)-:):-)

2 megjegyzés:

Heniiii 2013. december 19. 1:00  

Örülök, hogy pihentél, és sokkal jobban vagy! :)

Popi 2013. december 20. 7:42  

Örülök, hogy jobban vagy!

Megjegyzés küldése

Magamról

Saját fotó
Ha megvan a Cél, az Út is meglesz hozzá. Amint megértetted, hogy a kudarc mindössze egy kitérő, már a siker útján vagy.

Rendszeres olvasók

Összes oldalmegjelenítés

Üzemeltető: Blogger.