1. Fagyibabák 2011. augusztus

A nem sikerült első lombik után nagyon sokat agyaltam, kerestem-kutattam az okokat, választ akartam találni a miértekre.

Voltak napok amikor csak  azon agonizáltam, hogy miért velünk történik ez, miért kell nekünk ezen átmennünk, mit kell tanulnunk / tanulnom ebből. 

Aztán megnyugtattam magam, hogy ez még az első próbálkozásunk volt és tényleg ritka, hogy elsőre sikerül, úgyhogy belevetettem magam  a Fagyibabás beültetések sikerességi statisztikáinak elemzésébe :-):-)

Konzira mentünk és megbeszéltük az időpontot, hogy mikor kapjuk vissza Őket. Semmi stimu nem volt, spontán ciklus, bár volt ultrahang és kaptam tüszőrepesztőt is. 

Úgy időzítettünk mindent, hogy a transzfer utáni napon elutaztunk 5 napra szabadságra a Balatonra, Vonyarcvashegyre egy wellness szállodába. Tehát semmit nem csináltam, csak pihentem a wellness részlegben, újságot olvastam, napoztam amíg az Uram fürdött, szaunázott. Nagyokat sétáltunk és 5 napig ketten voltunk burokban és nagy szeretetben. Egymásra és a Babákra voltunk hangolódva, hittük, hogy velünk maradnak.

Tünetek nem nagyon voltak, de azt gondoltam, végülis minden "terhesség" más és más. Persze aggódtam a cicifájás miatt, de annyira hittem bennük, hogy ez erősebb volt minden rossz előérzetnél, nincs tünet rosszalló érzésnél.

Aztán jött a hidegzuhany, transzfer utáni 10. napon megjött, Utrós progipótlás mellett. Itt nem kaptam Clexane-t ( Krizsa doki azt stimus lombiknál adja, ha szükséges ), viszont szedtem Aspirin Protect-et.
Az, hogy ET + 10 napnál megjött azt jelenti, hogy az embriók 15 naposak voltak és ciklus felénél 14-15. napon kaptam őket vissza, igy elméletileg 14 napos luteálissal normálisan megjött a menstruáció, vagyis amint azt a tünetmentesség jelezte is, semmi el sem indult.

Erről semmilyen bizonyítékom nincs, mert nem mentem vérvételre, de tudom, hogy nem indultak el.

Ezután lelkileg nagyon összezuhantam, mert volt 5 embriónk és nem lett belőlük 1 baba sem. Folyamatosan csak matekoztam és magamat hibáztattam, hogy nálam nem maradnak meg, hogy én csinálok odabenn valamit, vagy nálam nem működik valami megfelelően, hiszen 7 sejtből 5 embrió és az 5 embrióból mind az 5 meg is maradt, 2 fagyasztás után is felébredt és osztódott.

Kellett egy kis szünet, amíg feldolgoztam / tuk és tovább tudtunk lépni, hiszen nincs más út, csak előre.

Végülis a Remény/hal meg utoljára :-):-)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Magamról

Saját fotó
Ha megvan a Cél, az Út is meglesz hozzá. Amint megértetted, hogy a kudarc mindössze egy kitérő, már a siker útján vagy.

Rendszeres olvasók

Összes oldalmegjelenítés

Üzemeltető: Blogger.