Konzi a világ legrendesebb dokijával ....

Csütörtökön simán odaértünk 10 órára a Káliba, szokás szerint Krizsa doki fakkjában volt a legtöbb karton. Csúszás is volt, mint mindig, így kb. 11 óra előtt kerültünk sorra, de azért rögtön szólt, amikor meglátott, hogy nemsokára mi jövünk.

Amikor bent voltunk, rögtön azzal kezdte, hogy megjöttek a kromoszómaeredményeink ( amiket én már tudtam, mert elküldettem e-mail-ben az Istenhegyiről ), szóval teljesen normális minden, semmi eltérés nincs. 
Aztán arról kezdtünk beszélgetni, hogy mit szeretnénk és mikor és milyen stimulációval. 

Ugye a 2. lombikunk tavaly februárban volt ( Valentin napon volt a transzfer ), majd júliusban a Fagyibabás beültetés és azóta nem találkoztunk, csak telefonon beszéltünk. Ő volt az első ember akit felhivtam, amikor a spontán babával pozitívat teszteltem októberben.

Mondta is, hogy régen találkoztunk és bár ne így találkoztunk volna. Aztán átnéztük a 2 stimuláció történetét, gyógyszereit és eredményeit és ismét a hosszú protokoll mellett döntött / ünk.

Kérdezte, hogy mikor szeretnénk.
Mondtam : április......? május......? 
Nevetve kérdezte, melyik évben? 2014, 2015? 
Hát idén Doktor Úr :-):-) :-) 

Nagyon rendes volt, mert elmondta, hogy friss lombikosoknál jelenleg már 2013. október-novembernél tart a várakozási lista, de mivel nekünk már történelmünk van együtt és nagyon szeretne segíteni, természetesen soron kívül vesz minket, úgyhogy hamarosan kezdhetünk :-):-):-)  

De mivel már 1 éve volt a 2. stimu, ezért friss leletek kellenek :

Rákszűrés + chlamydia trachomatis + ureaplazma + mycoplazma
3-5 napi alaphormonok a következő ciklusban, FSH, LH, Ösztradiol, Prolaktin, TSH, Progeszteron + D vitamin szint
Kardiológus-belgyógyász : megnézetni a vérnyomásomat, szívemet, mert a magasvérnyomás miatt a 2. leszívás utáni ébredési fázisban nagyon kiugrott a vérnyomásom. 170/110 volt, úgy sípolt a gép, hogy eszméletlen. Még a 8 leszívott petesejt feletti örömöm sem tudta elnyomni a szégyenkezésemet. Hildegárd nővér iszonyúan morgott és Sztárdokker sem örült túlságosan.
Szóval biztos, ami tuti meg kell nézetni, kontroll kell.

Ezeket a vizsgálatokat meg kell csinálnom ebben a ciklusban és a következőben és a következő ciklus 20-21. napján, ami várhatóan április 05, ismét van időpontunk a kezdésre. 
Ekkor UH., hogy minden rendben van-e odabent és már írja is a Suprefact-ot és indul a 3. stimuláció :-):-):-)
Előzetes számítások szerint a május 01-i héten lesz a transzfer. Nagyon szeretem benne, hogy mindent rögtön kiszámol, tervez, mert így nekünk is könnyebb mindent előre tervezni. Igaz, hogy ezek körülbelüli dátumok, mert ugye minden ciklusfüggő, de akkor is van egy tól-ig határ.    

Nem is kellett kérnem, sem pedig megemlítenem, hanem magától mondta, hogy most nem fogunk lacafacázni, hanem egyből belecsapunk a lecsóba és nem Utrot vagy Crinone gél-t fogok kapni progipótlásnak, hanem menjünk nagypályára és legyen progeszteroninjekció. Igaz, hogy ez egy kicsit kényelmetlenebb, mert izomba - azaz fenékbe - kell adni minden nap, de mivel mindkét stimunál elindult valami, a másodiknál pozitív teszt és HCG volt, aztán jött a spontán baba, tisztán látszik, hogy nekem nagyobb adag babaragasztó progeszteronra van szükségem.

Annyira örültem ennek, mert én is fel akartam hozni ezt a témát, hogy legyen nagyobb adag progi és ha lehet, akkor legyen injekció. Amikor ezt mondta magától, puszikat küldtem neki és mondtam, hogy : Én imádom magát Doktor Úr!!!!! 

Aztán rákérdeztem még a másik aggodalmam forrására, hogy mi van ha a szervezetem idegen anyagként érzékeli az embriókat és kilöki ? Nem lehetne -e megpróbálni, hogy rögtön megtermékenyülés után már a 2. napon visszategyék őket? Válasz : még a 3. napon sem termelnek az embriók olyan anyagot, enzimeket, fehérjéket, amiket az én szervezetem idegenként érzékelne. 

Azért kérdeztem ezt, mert ha végignézem a lombikos történetünket, akkor az 1. stimunál 5 napos blasztó embriókkal volt vérből kimutatható minimális HCG - biokémiai terhesség. 
1. Fagyis transzfer 5 napos fagyasztott és olvasztott 6 napos embriókkal, semmi el sem indult.
2. stimus lombik, tökéletes 3 napos 8 sejtes embriók - pozitív terhességi teszt - vérből kimutatható, de sajnos alacsony 29-es HCG szint.
2. Fagyis transzfer 5 napos fagyasztott és olvasztott 6 napos embriókkal, szintén semmi el sem indult.

Aztán a spontán baba, mindenféle támogatottság nélkül, pozitív teszt, mignem megjött 5 hét+5 napnál. Minden előzmény nélkül csak úgy megjött.

Szóval száz szónak is egy a vége ismét sínen vagyunk :-):-):-) 

1 megjegyzés:

Audrey 2013. február 27. 18:07  

de jó, hogy haladtok - drukkolok! :)

Megjegyzés küldése

Magamról

Saját fotó
Ha megvan a Cél, az Út is meglesz hozzá. Amint megértetted, hogy a kudarc mindössze egy kitérő, már a siker útján vagy.

Rendszeres olvasók

Összes oldalmegjelenítés

Üzemeltető: Blogger.