Kronológiánk folytatása címszavakban

Mivel 2010. áprilisában írta fel Tüű a Meforalt, azt tanácsolta várjunk néhány hónapot, próbálkozzunk, tartsam a diétát, mozogjak, fogyjak és valószínű terhes leszek.
Azért a biztonság kedvéért voltam cikluskövetésen pár hónapon keresztül, nézettem hormonokat is.

De nem történt semmi, mindig pontosan megjött 28-29 napra. Így aztán úgy döntöttünk, hogy az idő halad és én sem leszek fiatalabb ( ekkor már 38 éves voltam ) kezdjük el a komolyabb kivizsgálásokat, menjünk meddőségi centrumba. Persze szétszörföltem a netet, hogy melyik intézetbe menjünk és kit válasszunk orvosunknak.

Két intézet volt versenyben : a győri Kaáli Kőrösi professzorral és a pesti Kaáli Krizsa doktorral. Végül Krizsa doktor mellett döntöttem és azóta sem bántam meg egyetlen percre sem.

Első konzink 2010. októberében volt, ahol Dokibácsink elfogadta a 2 inszemünket és megegyeztünk, hogy rögtön lombikkal indítunk a koromra való tekintettel. Persze nem eszik olyan forrón a kását, ezért egy csomó vizsgálatot kért. Mivel volt már HSG-m, ahol bebizonyosodott, hogy átjárható vagyok mindkét oldalon, a laparoszkópia első körben nem jött szóba. Az általános vizsgálatokat kérte, hormonsor, rákszűrés, HIV, hepatitis mindkettőnknek, chlamydia, TSH - anti TPO, immunológia, helicobakter, glutén-liszt érzékenység, AMH, hasi UH, kardiológiai kivizsgálás a magas vérnyomás miatt, illetve Uramnak spermiogramm.

Az AMH értékem nem lett éppen a legfényesebb : 0,4, de úgy döntöttem nem foglalkozom vele, hiszen a hormonértékeim jók voltak és úgyis majd az első stimu után derül ki, hogy hogyan reagálok, milyen mértékben vagyok stimulálható.

Aztán novemberben a hasi Uh során kiderült, hogy van egy 1 centis vesekövem ( volt vesetájéki fájdalmam néhány napig, de aztán magától elmúlt ), így azonnal urulógiára küldtek és pár nap múlva szét is zúzták a követ.

Decemberben mentünk vissza a leletekkel, hogy megbeszéljük a lombik indítását. Az első hüvelyi UH-on Sztárdokker nem volt elégedett, mert ugyan nem mondta biztosra, de szerinte volt egy miómaszerű folt a képen, így úgy ítélte meg, hogy menjünk biztosra, legyen meg a laparoszkópia és ezzel együtt karöltve a hiszteroszkópia is.

2011. januárjában volt a műtét, ahol mindent rendben találtak. Mindkét oldalon átjárható vagyok, baloldalon kicsit szűkebb volt a petevezeték, de átmosták és kicsit kitágították, a méhtükrözés során is minden tiszta volt, nem volt sem méhsövény, sem mióma, semmi. Semmilyen összenövésem nem volt, endonak se híre se hamva szerencsére.

Így a felépülés után márciusban megint konzira mentünk. Az a döntés született, hogy zöld utat kaptunk, indulhat a menet. Mivel első stimu és az AMH sem túl jó, Krizsa doki az ultrarövid protokoll mellett döntöttt fogamzásgátlóval. Fel is írta a fogigátlót, 40 napig kellett szednem majd újra konzi.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Magamról

Saját fotó
Ha megvan a Cél, az Út is meglesz hozzá. Amint megértetted, hogy a kudarc mindössze egy kitérő, már a siker útján vagy.

Rendszeres olvasók

Összes oldalmegjelenítés

Üzemeltető: Blogger.