Zaklatottan

Ma jöttem rá, hogy kicsit felzaklattak az elmúlt pár nap eseményei.

Az, hogy újból ki van tűzve a kezdés időpontja és az a rengeteg dolog, ami ezt kíséri, a sok vizsgálat amit Sztárdokker kér, méghozzá időre.

Az, hogy elkezdtem ezt a blogot és azzal, hogy összeírtam az elmúlt közel 5 év eseményeit, olyan kerek lett ez az egész és ahogy itt leírom, visszajönnek az érzések, amelyek minden egyes állomást kísértek.

Olyan nagy utat tettem már meg és még olyan nagy út van előttem, olyan sok minden van már mögöttem és olyan sok minden van még előttem.

Az, hogy virtuálisan megismertem egy másik összetartó társaságot ( mert van már egy nagyon régi virtuális barátsághálóm is ), akik egymás mellett vannak és segítik, támogatják egymást.

Annyira sok minden kavarog bennem ami nagyon jó, hiszen oldódnak blokkok, feszültségek. Dehát erre való a blog, hogy ezeket megosszam, nem igaz? :-):-):-)

1 megjegyzés:

Rena 2013. február 28. 19:00  

De igazad van Heni, írd ki magadból. Talán segít nekünk is és másoknak is feldolgozni az eseményeket.

Megjegyzés küldése

Magamról

Saját fotó
Ha megvan a Cél, az Út is meglesz hozzá. Amint megértetted, hogy a kudarc mindössze egy kitérő, már a siker útján vagy.

Rendszeres olvasók

Összes oldalmegjelenítés

Üzemeltető: Blogger.