Ápdét 1

Ez egy régebbi írásom kezdete volt, amit végül nem posztoltam, szóval ez is múlt idő :-):-):-)

Az van, hogy megvagyok, bár egyik nap jobban, másik nap rosszabbul. Nem igazán volt kedvem még írni sem, mert csak nyavalyogtam volna, vagyis nagyon-nagyon-nagyon nyavalyogtam volna, azt meg nem szeretek túlságosan. Kis nyavalygás meg még belefér.

 Csak a kronológia kedvéért ( és azért, hogy később is vissza tudjam keresni, ha kell ) itt vannak a "csodálatos" körkörös menstruációim időpontjai :

 Május 03. péntek ET transzfer
 Május 17. menstruáció / pontosan ET + 14 napon - 12 napig folyamatos vérezgetés
 Június 10. menstruáció 25 napra de 21. naptól folyamatos barnázás
 Június 21. menstruáció 12 napra, ez már a cucc tekintetében közelített a normál mensihez
 Július 05. menstruáció 15 napra, ez már teljesen normális vérzés volt

 Na de mindezek közben!!!! Néha komolyan mondom, hogy a hajamat téptem, hiszen ilyen soha nem fordult elő velem, ahogy írtam is Kretty blogján már az egészségügyi kaparás gondolata is megfordult a fejemben. Ettől lelkileg is eléggé padlóra kerültem, testileg pedig szintén nagyon megviselt ez az egész. Végül sikerült is bekönyörögnöm magam a nőgyógyászhoz ultrahangra.

Igy, július 15-én, ciklus 11. napján el is mentem. Szerencsére minden rendben volt, normál vastagságú nyálkahártya és 15.5 mm-es tüsző a baloldalon. Vagyis pont ezzel a 4. vérzéssel jött rendbe minden odabent. A doki is azt mondta, hogy biztosan a progeszterontól lett nagyon vastag a nyálkahártya, meg azért a brutál hormonmennyiségről se feledkezzünk meg, szóval minden jó, ha a vége jó, mert testileg minden visszatért a normális kerékvágásba. Ja és azt mondta, hogy 3-4 nap múlva ovulálok, vagyis napra pontosan ciklus közepén, ahogy szoktam :-):-)

1 megjegyzés:

Csigusz 2013. augusztus 15. 17:43  

:DDD Erdekes mikor hogyan ragalunk. Az elso stimunal semmi fennakadas nem volt, visszaallt szepen a ciklusom. Most meg... Ma vagyok a kb. 35. napon es kb. Ma fogok ovulalni erzesim szerint, bar ha a hetfoi uhn 22mmes volt a "ciszta" akkor jo nagyon reped meg. Remelem ket het mulva(vagy akar kicist elobb, mert utazunk) megjon szepen.

Majd nyavajogj csak tovabb nekunk :-)

Megjegyzés küldése

Magamról

Saját fotó
Ha megvan a Cél, az Út is meglesz hozzá. Amint megértetted, hogy a kudarc mindössze egy kitérő, már a siker útján vagy.

Rendszeres olvasók

Összes oldalmegjelenítés

Üzemeltető: Blogger.