További tesztek

Az első teszt után Sz. hírzárlatot rendelt el blogügyileg és megígértette velem, hogy csak a szívhang után fogok írni róla.
Igen, ez azt jelenti, hogy van szívhang !!!!!!

Persze a közvetlen családnak azonnal szóltunk, vagyis az Anyukáméknak, testvéremnek, anyósomnak, illetve pár közeli barátnőmnek.
Nem akartam azok előtt titkolni a tündérhálóból szőtt 1 milliméternyi boldogságot, a lehetséges Csodát, akik végig mellettünk álltak és szorítottak, ha kellett biztattak, ha kellett józanságra intettek.
Igazából én már az első naptól világgá kiabáltam volna, hiszen annyira nagy dolog ez több, mint 5 év után, de szerencsére az én okos és ilyen kérdésekben higgadt Férjem mindig tudott a fejemmel beszélni.

De tényleg, a nap minden percében az a teszt járt a fejemben, ha otthon voltam, akkor 10 percenként nézegettem, amikor dolgoztam, akkor meg a telefonomon bámultam folyamatosan. Vártam, hogy teljen az idő és 2 nap múlva tesztelhessek újra.
Közben igazi lombikosként és meddőségi bozótharcosként állandóan bugyinyomozást végeztem. Ezt igazán csak az tudhatja, aki hasonló cipőben jár. Folyamatosan a mosdóba jártam ellenőrizni minden enyhe érzetre, hogy minden rendben van -e. Igazából nem tudom, hogy ez az érzés és automatizmus meddig fog megmaradni, mert a mai napig kényszeresen csinálom. Mondjuk most már leredukálódott         a reggelekre.

Aztán csigalassúsággal eltelt 2 nap és én a következő teszt előtti éjszaka alig aludtam valamit, éjfélkor a mosdóban voltam és hajnali 4 órakor már teljesen éber voltam. Tudtam, hogy 4 óra alvás és enyhe vizeletkoncentráció mellett mire számíthatok, de simán és megnyugtatóan megjelent a második csík. Igaz, hogy nem volt erősebb,  mint az első, de a fenti indokok miatt nem estem kétségbe, a lényeg, hogy elég hamar kijött és ott volt.

Saját magamhoz képest nagyon higgadt maradtam, elhatároztam, hogy a következővel várok 3 napot, addig kicsit megnyugszom és megpróbálok épeszű emberként dolgozni, élni. De állandóan a tesztekre és a babára gondoltam.
A 3. teszt csíkja már határozottan erősebb volt, mint az előzőek, így tudtam, hogy növekszik a HCG.
A 4. teszten újabb 2 nap múlva már ugyanolyan erős volt a baba csíkja, mint a kontrollcsík.

Az utolsó, 5. tesztet akkor csináltam, amikor 6w+0d, vagyis betöltöttem a 6. hetet. Ezen már a baba csíkja erősebb volt, mint a tesztcsík.

Mivel eltelt 2 hét a nemvárt mensi óta, napról- napra kezdtem elhinni, hogy tényleg gyerekünk lesz. Persze ez nem a biztos tudás, hiszen ez annyira hihetetlen még mindig.

9 megjegyzés:

Nikolett 2013. augusztus 31. 8:07  

Annyira vártam az újabb bejegyzést,és már most várom a következőt! :) Egy kérdésem lenne,Ildikót és Gyuszit felhívtátok a hírrel?:) Jajj dejóó:)

Névtelen 2013. augusztus 31. 8:38  

Szia,

Nagyon orulok a jo hirnek!!!

Egy Zugolvaso

Nedria 2013. augusztus 31. 11:45  

Drága Henikém! Annyira, de annyira örülök nektek!!! :))) Annyira megérdemelted már ezt a Csodababát! Minden jót kívánok, most már rendben lesz minden! Puszi!

Audrey 2013. augusztus 31. 11:53  

Gratulálok, ez hatalmas! :)

Rena 2013. augusztus 31. 18:13  

Nagyon jó ezt a bejegyzésedet olvasni!!!

Estsanatlehi 2013. augusztus 31. 19:10  

A "bugyinyomozáson" percekig röhögtem - én is műveltem, csak találó nevet nem tudtam rá... :D

Névtelen 2013. szeptember 1. 6:36  

nagyon örülök a jó hírnek!Mikolt

Heniiii 2013. szeptember 1. 12:25  

Még mindig :-))))

Heni44 2013. szeptember 5. 9:46  

Igen Nikolett a múlt héten a nyaralásról felhívtuk őket, nagyon örültek. Valószínű, hogy a jövő héten el is megyünk hozzájuk. Gyuszi azt mondta, hogy addig farag valamit ajándékba a kiscsikónak, de csak akkor adhatom oda neki, ha 6 éves lesz :-):-)

Megjegyzés küldése

Magamról

Saját fotó
Ha megvan a Cél, az Út is meglesz hozzá. Amint megértetted, hogy a kudarc mindössze egy kitérő, már a siker útján vagy.

Rendszeres olvasók

Összes oldalmegjelenítés

Üzemeltető: Blogger.