Hétköznapok, keresztgyerekek

Tavaly a lombikok miatt nem maradt szabadságom, mert egyszer sem mentem állományba, hanem mindig a szabadságomat használtam a várakozási időre. Így a keresztgyerekeim nem tudtak nálunk tölteni semmi időt, mert nem volt már szabim.

Az idén megfogadtam, hogy másképp lesz. Nem fog érdekelni semmi, nem vagyok hajlandó egyetlen nap szabadságot sem a lombikra áldozni, nem érdekel a pénz, a cafeteria, állományba megyek és kész. Ezért simán meg tudtuk oldani, hogy a gyerekek nálunk legyenek 10 napot.

Augusztus 02-án mentem értük a Keletibe, mert a testvérem elhozta őket vonattal és onnan jöttünk szintén vonattal hazáig. Nagyon élvezték :-)

Annyira jó volt, hogy itt voltak és tudtam / tudtunk velük minőségi időt tölteni, bár Sz-t nagyon lefoglalták a kerti munkálatok, az állandó mesteremberekkel való egyeztetés és az ezzel járó folyamatos idegeskedés.

Persze pont ekkor romlott el mindkét vécénk is, folyamatosan 40 fok volt. De így is el tudtunk menni egy vasárnap a Balatonra, szabolcsi gyerekeknek mindig nagy szám a Balaton :-) , meg voltam velük többször a helyi élményfürdőben, moziba mentünk, játszóterezni :-)
Aztán Anyukámék is eljöttek, ők is itt voltak pár napot, majd augusztus 2. hétvégéjén ők vitték haza a gyerekeket.

1 megjegyzés:

Névtelen 2013. augusztus 25. 11:50  

Szia Heni! Átküldtem az e-mail címem,remélem jó helyre ment.

Mikolt :-)

Megjegyzés küldése

Magamról

Saját fotó
Ha megvan a Cél, az Út is meglesz hozzá. Amint megértetted, hogy a kudarc mindössze egy kitérő, már a siker útján vagy.

Rendszeres olvasók

Összes oldalmegjelenítés

Üzemeltető: Blogger.