Mensiváróban

Aznap kellett volna megjönnie 28 napra, amikor mentem a gyerekekért. Mivel voltam dokinál Uh-on tudtam, hogy normál ciklus várható, sima 28 nappal, de legfeljebb 30 nappal.
Nem jött meg. Gondoltam nem baj, majd holnap, jobb is, mert úgyis vonatoznom kell.

Másnap reggel megyek a mosdóba, hogy akkor most már biztos lesz valami. Nem volt.

Mivel ezekben a napokban tartósan 35 fok felett volt a hőmérséklet, az sem nagyon tűnt fel először, hogy folyamatosan melegem van, szinte hőgutát kapok. Szóval ráfogtam a melegre, hogy biztosan késik.

Következő reggel szintén tiszta bugyival ébredtem. A cicijeim elkezdtek kicsit feszülni. Mondtam Sz-nek, hogy 2 napja késik, meg mi van ha ..., de lehurrogott, hogy folyamatosan menstruáltam eddig, lehet, hogy most el fog húzódni kicsit, meg biztos Gyusziék is megkavartak pár dolgot odabenn, meg egyébként is, 3 lombik után mit is várunk. Igazat adtam neki, de az ördög nem alszik alapon mondtam, hogyha hétfő reggel sem lesz semmi, akkor veszek egy tesztet és kedden megcsinálom.

Utálok tesztelni. Nem is nagyon tesztelek, mert az elején még bőszen csináltam nagy reménykedve, de mindig a nagy hatalmas fehér sivatagot láttam.
Ha összeszámolom a próbálkozós hónapjainkat, akkor nagy szám jön ki, konkrétan 64 ciklusról beszélhetünk. Ebből 3 alkalommal láttam valamit a teszten, 2 lombikból, egyszer meg a tavalyi nyaralás után spontán. Minden teszten volt csík, de nagyon halovány. Nem olyan régen egy nagy elkeseredési hullámom következtében ki is dobtam mindegyiket és megfogadtam, ha legközelebb tesztet veszek az nem lesz nagy abrakadabra szuperteszt, hanem valami kis szirszarocska.

Hétfő reggel sem jött meg. Délután moziban voltam a gyerekekkel a plázában, a DM-ben vettem egy X-Epil tesztet ( 2 van benne ) és jót röhögtem magamban, hogy másnap reggel tuti megjön, mert a tesztvásárlás tuti mensimeghozó :-):-).

1 megjegyzés:

kretty 2013. augusztus 25. 13:09  

Jaaaa, így már mindjárt más, hogy volt pozitív teszted már, sőt spontán próbálkozás után is. Akkor inkább a szerencsére fogom, csak idő kérdése volt, hogy mikor leszel babás, hiszen mindketten egészségesek vagytok! Amúgy mostanában rengeteg ismerősöm lett terhes, 3-4 sikertelen lombik után, spontán.

Megjegyzés küldése

Magamról

Saját fotó
Ha megvan a Cél, az Út is meglesz hozzá. Amint megértetted, hogy a kudarc mindössze egy kitérő, már a siker útján vagy.

Rendszeres olvasók

Összes oldalmegjelenítés

Üzemeltető: Blogger.