3. UH. 2013.09.23. 11w+3d

A múltheti aggódásom a hétvégére teljesen elpárolgott, úgy veszem észre, hogy ez olyan, mint a lombikoknál, hogy van egy nap, amikor teljesen bekattanok és tiszta agyament vagyok, csakis a legrosszabb verziókra gondolok, aztán ez eltűnik és marad a bizakodás, a reménykedés, meg a pozitivizmus.

Ezért amikor találkoztunk Sz-el a doki előtt, aki kérdezte, hogy izgulok-e, teljesen nyugodtan mondtam, hogy egyáltalán nem izgulok, mert tudom, hogy minden rendben lesz. Persze azért kérdezte, mert ő nagyon izgul és aggódik, csak nem akarja mutatni nekem :-):-):-)

Viszonylag hamar bejutottunk és ez a doki is őszintén örült nekem és a babának :-) :-) Nála voltam ama utolsó cikluskövetésen, amikor közölte, hogy 3 nap múlva ovulálok és ő csinálta az inszeminációkat is a lombikok előtt. 
Szuper gépe van, én is látom a fejem felett a történéseket, Sz. pedig a doki gépén láthatja a babát.

Először hüvelyi ultrahangot csinált, rögtön látszott a mi gyerekünk és annyira szembeötlő volt a változás a 3 héttel ezelőtti pinduri kis magzatkezdeményhez képest, hatalmasnak tűnt :-):-) És már van keze és lába és izeg-mozog vele :-):-) Annyira édes :-):-) 

A mérete 45 mm, vagyis 34 mm-ert nőtt 3 hét alatt!!!! :-):-) Láttuk, ahogyan ver a szíve, olyan gyorsan dolgozik, hogy alig lehet követni :-) A gép szerint 11w+2 napos, tehát 1 nappal fiatalabb a ciklus szerinti kornál, vagyis minden teljesen szabályos. 

A mérete igazából eddig volt nekem ennyire fontos, mert így át tudtam tetetni a CVS-t szeptember 30-ra, így Sz. is velem tud jönni. Ez pedig nagyon fontos nekem és neki is, hogy együtt legyünk. 

Órákig el tudnám nézni, hogy mit csinál odabenn, egyszerűen erre nincsenek szavak, annyira imádom már most, hogy nem lehet elmondani :-):-):-) Később átváltott hasi ultrahangra, így úgy is mozizhattunk. A méhlepény már átvette a szerepet, szerencsére az is jó helyen tapadt, a mellső falon. 

Úgyhogy egyelőre zen állapotban vagyok, minden csodálatos, folyamatosan a Kicsire gondolok, ebből kifolyólag ma voltak olyan e-mailjeim, amiket korrigálnom kellett :-):-)

Valahogy jó, hogy nincs már messze a CVS időpontja sem, nincs sok idő tépelődni és a tegnapi élmények reményeim szerint kitartanak a héten :-):-) 

Mindig csak egy lépést egyszerre és örüljünk mindig a mának :-):-) Most nagyon boldog vagyok és állandóan idióta módon vigyorgok :-):-)   

8 megjegyzés:

Unknown 2013. szeptember 24. 18:34  

;) ;) :)

Audrey 2013. szeptember 24. 21:13  

Én is :)

Heniiii 2013. szeptember 24. 21:24  

Veled örülök és mosolygok :)

Vadaspark 2013. szeptember 25. 10:49  

Szia Heni!
Annyire el voltunk foglalva a Gyuzsiékhoz való utazással, amire vagy hajnalban vagy késő este került sor, hogy nem olvastalak mostanában. Szívből örülünk a fejleményeknek és nagyon vigyázz magatokra! Hihetetlenül olvasmányosan, választékosan írsz, szerintem elgondolkodhatnál azon hogy hamarosan belekezdesz egy jövőbeli bestsellerbe:)

Heni44 2013. szeptember 25. 16:50  

Köszönöm Csajok, ez olyan jóóóóóóó :-):-)

Katusanyus 2013. szeptember 25. 22:17  

Jaj de szuper! :)

Popi 2013. szeptember 26. 11:12  

Örülök, hogy örülsz :)
Drukk hétfőre! Minden rendben lesz!!!!

Ciciri 2013. szeptember 26. 11:18  

:-D :-D

Megjegyzés küldése

Magamról

Saját fotó
Ha megvan a Cél, az Út is meglesz hozzá. Amint megértetted, hogy a kudarc mindössze egy kitérő, már a siker útján vagy.

Rendszeres olvasók

Összes oldalmegjelenítés

Üzemeltető: Blogger.