Aggodalmaskodás :-):-)

Egész eddig jól bírtam. Nem idegeskedtem, nem kombináltam, nem kutakodtam és keresgettem a neten, teljesen elégedett voltam a Lányok által szuperül összeszedett információhalmazokkal.

Pár nappal ezelőtt fogalmazódott meg bennem, hogy a lombikos időszakokban és a közte lévő szünetekben rámtörő újabb és újabb információkra éhes, állandó készenlétben lévő, folyamatosan a startvonalon álló, az indítópisztoly lövésére váró up to date énem elfáradt.

Amikor kiderült, hogy eszméletlenül nagy csoda folytán babás lettem, a Lányok közül már többen előttem voltak és minden kérdéskört tüzetesen körüljártak, a lehető legteljesebb képet rakták össze objektív -szubjektív szempontok szerint. Én pedig élveztem és élvezem az ő kutatómunkájuk gyümölcsét. Ezt köszönöm.

Az elején csakis arra tudtam gondolni, ez a Baba minket választott. Most és itt, minket választott, semmi baj nem lehet. Gyuszi is megmondta. ( Ezek a napi mantráim :-) ) Persze megkönnyítette a helyzetet, hogy semmi görcsölésem - fájdalmam és semmilyen szivárgásom nem volt. Folyamatosan és megbízhatóan minden rendben volt / van mosdóügyileg, minden úgy halad, ahogy az a Nagykönyvben meg van írva :-):-)  Tüneteim jönnek és mennek, cicijem hol nagyon fájnak, hol kevésbé, hányingerem még nem volt ( remélem nem is lesz ), viszont vannak nagyon enyhe émelygéseim, az a borzasztó fáradtság kezd elmúlni, a vádlim elkezdett görcsölgetni, vérnyomásom rendben ( érezném, ha baj lenne ), fogytam 3 kg-ot a szigorú diéta miatt, a hasam alja már 2 hete szépen kidudorodott, keményebb volt, ki lehetett tapintani, hogy hol a Kicsi :-):-)
Az ultrahangok előtt is magamhoz képest tök nyugodt voltam, semmi kétségem nem volt afelől, hogy kicsi Babám él és virul, lesz szívhang és minden rendben lesz. 

Na és itt jön a de !  :-):-)

Az utolsó UH is már több mint 2 hete volt, ahol ugye a méretek alapján kb. 1 héttel kisebb volt. Már a múlt héten is éreztem, hogy nagy dolgok történnek odabenn, folyamatosan ment a szurkálás - nyillalgatás mindenfelé, a derekamnál is, ami tök természetes, hiszen csinálja a helyet, nyúlnak a szalagok. A vizualizációm is átalakult, most már nem egy mozdulatlanul fekvő rebbenő szívű embriót látok magam előtt, hanem egy igazi Ficánkát, aki élvezkedik odabenn, pörög-forog, jön-megy-intézkedik :-):-):-)

A hasam 2 napja átalakult. Már nem lehet olyan élesen kitapintani az alján a domborulatot, kezd a felette lévő zsírpocakkal osszeolvadni ( persze ha megfogom a zsírpocakot, azért érezhető, hogy az zsírpocak ). Mivel egyébként sem voltam vékonyka, de kövér sem, amolyan igazi kis formás faros-bögyös, mindig is tudtam, hogy hogyan kell öltözködni, mi az ami előnyös, mi az ami nem. Emellé még kis töpörödött törpördög is vagyok. A 3 kg, ami lement rólam, furcsa módon nagyon látszik, sokan mondták, hogy fogytam. Olyan helyekről, mint a fenekem, meg a lábam, meg persze az arcom. Így most az a helyzet állt elő, hogy jobban nézek ki mint a babásodás előtt, mert ugye mindig is volt hasam, azt tudom, hogy hogy nem kell kiemelni, ergo egyáltalán nem látszik, hogy kisbabát várok.

Hétfőn délután Sajátultrahangos dokinál, szuperszónikus gépen UH. Akkor leszek 11w3d, vagyis a 12. hétben. Igazából pontos méretet szeretnék tudni, mert ha már elérné a ciklus szerinti méretet, akkor talán mehetnénk szeptember 30-án az Istenhegyibe. Most október 7-re van időpontunk.

Viszont Sz. és csoportja megnyertek egy versenyt és október 7-én 4 napos nyereményúton lesz Görögországban. Semmiképp nem várom el tőle, hogy lemondja az utat és nem is engedném, de ezért lenne jó ha 1 héttel korábban mehetnénk, mert akkor ő is ott lehetne velem.
Ha a hétfői méretek alapján is kisebb a Baba és marad az októberi vizsgálat, akkor megkérem Anyukámat, hogy jöjjön el velem és egy barátunk felvisz és hazahoz. 

Ezek a tények.

És akkor az érzések :

Jajistenem csak hétfőn is ott legyen a gyerekünk és legyen szívhangja és minden rendben legyen.
Jajistenem remélem eleget nőtt a közel 3 hét alatt és megfelelően fejlődik.
Jajistenem csak minden rendben legyen, jajistenem csak minden rendben legyen.
Jajistenem szupergépen 12 hétben már lehet nézi az orrcsontját, meg lehet megméri a tarkóredőt, jajistenem csak minden érték jó legyen.

Meg még sorolhatnám. Hiába tudom mélyen legbelül, hogy minden rendben volt-van-lesz, akkor sem tudom kikapcsolni az időnként rámtörő aggodalomhullámokat.

Mindegy, mindig csak egy lépést előre, most koncentráljunk a hétfőre, a többi majd kiderül és alakul utána :-):-):-)
Ma 10w6d.

16 megjegyzés:

Névtelen 2013. szeptember 19. 20:26  

" ki lehetett tapintani, hogy hol a Kicsi :-):-)"

Ez most komoly hogy a kb. 5 cm-es magzatot próbálod nyomogatni, kitapintani, hogy hogyan helyezkedik el???
Jesszus.

Audrey 2013. szeptember 19. 20:30  

NYUGI! :)

Heniiii 2013. szeptember 19. 21:29  

Jaj Te, nyugi, hisz' Titeket választott, és nincsen semmi baj! :)

Heni44 2013. szeptember 20. 9:48  

Kedves Névtelen,

Sajnálom ha esetleg rosszul fogalmaztam, vagy félreérthető voltam, de ugye Te sem gondolod komolyan, hogy egy 5 cm-es magzatot próbálok nyomogatni, vagy kitapintani ?????

Egyszerűen csak azt akartam mondani, hogy érződik, hogy már alakul át a testem.

mrsg 2013. szeptember 20. 11:50  

Heni, gratulálok a babádhoz :) Biztosan minden rendben lesz most mar, lehet azert varatott annyit magara hogy tutira mehessen, es minden okes legyen :) Egyebkent ezt a dolgot mastol is hallottam mar hogy erzik hol a baba :) Gondolom nem mindenki, de vannak szerencsesebbek ;) Konnyu es boldog terhesseget kivanok neked :) Es oromteli keszulodest a picike fogadasahoz :) Egy zugolvasod névvel ;) Marcsy

Rena 2013. szeptember 20. 11:50  

Heni!

Nyugalom, minden rendben lesz!!

Heni44 2013. szeptember 20. 13:24  

Nagyon köszönöm Lányok a biztatásokat, nagyon jól esik :-):-)

Marcsy köszönöm a gratulációt, bár még mindig nehéz elhinni, hogy nekem gratulálnak, méghozzá egy kisbabához :-):-)
És igen, eddig könnyűnek mondanám ezt a terhességet és határtalanul boldognak :-):-)

Névtelen 2013. szeptember 20. 16:21  

Heni, nyugiiiiiiiiii.:) Semmi baj nincs a picikével. De persze az aggódástól sosem lesz már szabadulás.;) Dóri

Névtelen 2013. szeptember 20. 16:23  

Ja, és persze, hogy érzed, mikor merre ficereg, hiszen már társbérletben működtök. :D Dóri

Névtelen 2013. szeptember 20. 18:33  

Minden rendben lesz! Próbálj megnyugodni egy kicsit ,és élvezd a terhesség minden percét!
Voltunk Gyusziéknál 4 hete,és most várunk...-)

Mikolt

Estsanatlehi 2013. szeptember 20. 21:02  

Folyton elfelejted, hogy ez egy spontán baba - hidd már el, bármennyire hihetetlen, és akkor az sem fog többet érdekelni, hogy amit te számolsz, és amit az UH mond, különbözhet. Ügyesen növekszik, pont amekkora, amekkorának lennie kell, ő jobban tudja, ne aggódj! :)

Névtelen 2013. szeptember 20. 21:11  

NEM GONDOLOM, HANEM OLVASTAM!!!

Még be is idéztem, mit írtál.
Tapintás=érzékelés, ujjal/kézzel.

Fogalmazási képesség khm...

Katusanyus 2013. szeptember 21. 18:14  

Heni, természetes ez az aggódás, és nagyon ügyesen kezeled! Biztosan minden rendben lesz!

:) Jaj, várom már az újabb beszámolót! :)

Névtelen 2013. szeptember 24. 13:55  

Heni,várom már én is a beszámolódat!!Nyugi az uh-on sokszor mást mérnek,mint ami van,ez nálunk is így volt.Még a vége fele is :-))!Mi volt hétfőn??:-)

A Névtelennek üzenem,hogy nem kötelező olvasni Henit!Aki csak kötözködni jár ide,az ne tegye....Mi örülni jövünk,Vele:-)))!
Névtelen valószínű nem ment át annyi mindenen egy babért,mint Heni vagy akár én magam...
Ölellek Heni,puszi,Ági

Heni44 2013. szeptember 24. 17:35  

Ágikám, Dórikám olyan jó, hogy írtok :-):-) Köszönöm :-)

Unknown 2013. szeptember 24. 21:12  

Kedves Névtelen!
Ezt már én sem bírom megállni szó nélkül. Gyakorlatilag úgy írogatod a szánalmas megjegyzéseid, hogy nem is ismered Henit, és a történetét. Le a kalappal Heni előtt, mert szó szerint úgy vezeti ezt a blogot, hogy még egy kívülálló is meg tudja érteni, hogy miken ment keresztül, nyomon tudja követni az eseményeket. De személy szerint ÉN, és még rajtam kívül vagyunk itt páran, akik sokkal közelebbről ismerjük Henit , és az ő történetét. Nagyon sokat küzdött az Ő pici Csodájáért, és ez egy teljesen természetes dolog, hogy nem tudja szavakba önteni mindazt amit érez.
Nem kötelező olvasni a blogot, de ha olvasod, megkérlek, hogy a negatív kritikákat tartsd meg magadnak.

Megjegyzés küldése

Magamról

Saját fotó
Ha megvan a Cél, az Út is meglesz hozzá. Amint megértetted, hogy a kudarc mindössze egy kitérő, már a siker útján vagy.

Rendszeres olvasók

Összes oldalmegjelenítés

Üzemeltető: Blogger.