Történelmi pillanat :-):-)

A mai naptól hivatalosan is kismama lettem, ugyanis most már van róla kiállított dokumentum :

A várandós anya gondozási könyve címen. 

Mindez benne van egy mappában, amin a következő áll :

Gyermekem adatainak, leleteinek gyűjtő mappája  

Még mindig nem tudok jobb szót találni erre az egészre, minthogy szürreáilis :-):-) Olyan ez, mintha párhuzamos életet élnék valakivel, aki én vagyok, de mégsem én :-):-)

Reggel a védőnőnél kezdtem. Nagyon kedves, szimpatikus késői negyvenes - korai ötvenes, szerintem jól ki fogunk jönni egymással. Persze rögtön vágta az utcánkat, mert mindenki hozzá tartozik, hogy nem fog unatkozni ez a gyerek, hiszen rengeteg Apróság lakik ott. 

Egyáltalán nem vette rossz néven a túl tájékozottságomat, de bőven hagytam kibontakozni. Vinnem kellett reggeli pisit, minden rendben volt vele. Mindent szépen elmondott, elmagyarázott, tulajdonképpen jól is éreztem magam ott. 

Egyszóval regisztrált kismama lettem. Azért nagyon jó érzés, olyan sálálálálálálás :-):-)  

9 megjegyzés:

NMartina 2013. szeptember 12. 19:16  

Jajdejóóóóóó
!!!!!!!!! :)))))))

Rena 2013. szeptember 12. 20:08  

jóóóóóóó!!!!

Estsanatlehi 2013. szeptember 12. 20:19  

Hát, Heni... most már nincs visszaút, muszáj lesz anyukának lenni... :)

Audrey 2013. szeptember 12. 22:26  

Gratula! :)

Heniiii 2013. szeptember 12. 23:18  

:))))

Sztella 2013. szeptember 14. 1:01  

Gratulálok és sok boldogságot kívánok!
Hasonló problémákkal küzdünk,ezért szeretném elkérni a Táltos elérhetőségét.
Nagyon szépen köszi!
chillag@hotmail.com

Unknown 2013. szeptember 14. 8:00  

:)

Popi 2013. szeptember 15. 9:33  

Gratulálok az új mappádhoz ;)

Rita 2013. szeptember 17. 20:45  

:))))) olyan jò....és Gyusziék is olyan büszkék rátok. Milyen jò lett volna ott összefutni:)

Megjegyzés küldése

Magamról

Saját fotó
Ha megvan a Cél, az Út is meglesz hozzá. Amint megértetted, hogy a kudarc mindössze egy kitérő, már a siker útján vagy.

Rendszeres olvasók

Összes oldalmegjelenítés

Üzemeltető: Blogger.