Egy jó kávé a teraszon ?

Szuper idő volt az ünnepen és a hétvégén :-(:-(  Nálunk meg aztán különösen. Az egész város le volt zárva, nem lehetett semmere sem kimenni, bejönni is csak az autópályán rekedtek jöhettek. Péntek reggel ez a kép fogadott, amikor felhúztuk a nappaliban a redőnyt :


Uram lapátolt vagy 2-3 órát a ház előtt meg az udvaron :-) :-) A kutya meg nagyon élvezte, hogy az egész utca kint volt, mindenki a havat takarította :-):-) Igazából egész pénteken be voltunk kuckózva, főztem, meg egész nap szöszmötöltem.

A testvéreméknél Kelet-Magyarországon még ma reggel sem volt áram !!!!!!!!!!

Szombat reggel már verőfényes napsütés volt, elállt a szél is, úgyhogy délelőtti mozgásként elsétáltunk kenyérért, délután pedig ki tudtunk menni Tatára egy sétára a barátainkkal, meg Jessy-vel. 
A kis hülye természetesen minimum háromszor fürdött a tóban, mert a kacsákat kergette folyamatosan.  

Aztán olyan jó volt együtt, sokat beszélgettünk, 2-3 pohár bor is lecsúszott és a nyírfacukorral sütött meggyes piskótámnak is nagy sikere volt.

Beszedtem a 21 szem antibiotikumot !!!! Egy hős vagyok és hihetetlen, de bivalyerős a szervezetem, semmi mellékhatása nem volt, pedig annyi rosszat is lehet tudni az antibiotikumról. Főleg ilyen ipari mennyiségben :-):-) Paráztam is rendesen!

Ciklusom rendíthetetlen, ennyi cucc mellett is simán megjött 27 napra. Jó lett volna, ha ráhúzott volna még egy napot, mert így a vérvételi időpontom a ciklus 6. napjára esik, de nem fogok emiatt kétszer menni. Jó lesz a  hormonsor is a 6. napon.  Az az 1 nap már nem oszt - nem szoroz.

Ma ismét torna, már nagyon várom :-) Tök jó lesz már mozogni, mert a hétvégi piros napok miatt nem ültem a szobabicajra sem.

3 megjegyzés:

Heniiii 2013. március 18. 15:32  

Hű Heni, micsoda hótorlasz volt előttetek! Akár egy eszkimólakot, iglo-t is építhettetek volna! :) Utólag boldog névnapot! nem nagyon ünnepelted még ilyen télies időben, nemde? :)

Heni44 2013. március 19. 9:46  

Heni én is Boldog Névnapot kívánok Neked :-):-) Tegnap valamiért nem tudtam kommentelni magamnál.
Hát azért ilyenkor már tavasz szokott lenni, mindig tulipáncsokrot kapok a névnapomra :-):-)

orsi 2013. március 19. 13:04  

Hát, ezen a teraszon most nem lesz kávé, max a szobában belülről :) Igyál Tchibot, és az egészet szebbnek fogod látni http://redir.ec/tchibonyeremeny

Megjegyzés küldése

Magamról

Saját fotó
Ha megvan a Cél, az Út is meglesz hozzá. Amint megértetted, hogy a kudarc mindössze egy kitérő, már a siker útján vagy.

Rendszeres olvasók

Összes oldalmegjelenítés

Üzemeltető: Blogger.