Nyugis hétvége

Nagyon hétfő van, nincs kedvem dolgozni. Reggel alig bírtam kikászálódni az ágyból. Eléggé hideg is van, meg szürkeség, ezért reggel fehérbe és rózsaszínbe öltöztem :-):-) Otthon rózsaszín tulipáncsokor és intenzíven várjuk a tavaszt :-):-)

Pénteken a hatalmas szélvihar elől hazamenekültem, meg sajnáltam a kiskutyámat, hogy kint kell lennie ilyen kutya időben, amíg mi dolgozunk :-):-) Uram céges rendezvényen volt, ottalvóson, úgyhogy kedvemre fészbuuukozhattam :-):-) A tévére van kötve a gép és esténként már inkább filmezünk meg összebújunk, minthogy gépeznénk.

De annyira jó ez a fészbukos Csibecsapat :-):-) A telefonom jóval okosabb nálam és nemrég le vissza kellett állítanom a gyári beállításait és azóta nem igazán csináltam rajta semmit, de rá fogom szánni az időt és megcsinálom, hogy napközben is ránézhessek a történésekre :-):-) Mert idebenn ugye le vannak tiltva az ilyen oldalak. Még jó, hogy blogolni tudok :-):-):-) Meg a tieteket olvasni :-)

Szombat reggel fél kilencig !!!! aludtunk a kutyával, mármint én az ágyamban, ő meg mellettem a helyén a földön. Ez furcsa, mert mi a koránkelő-rigó típusú család vagyunk, a kutya az, aki a legtovább alszik nálunk :-) Nekiálltam a szokásos szombati dolgaimnak, összepakolás, mosás, főzés. Mindent előkészítettem már a főzéshez, odatettem a pörköltet, mondom, akkor csinálom a levest. Zöldbablevest akartam főzni, de még jó, hogy benéztem a fagyasztóba, mert minden volt benne, csak zöldbab nem :-):-) Így csak vasárnap lett levesünk :-):-)

Uram haza is ért ebédre, mondanom sem kell, hogy nem sokat aludt előző éjszaka, viszont annál többet bulizott, úgyhogy szép kis családi durmolást rendeztünk délután. A vasárnap is eltelt, az egyik barátunk eljött meglátogatni minket és egy kicsit bűnöztem is, ettem egy fél adag somlóit :-( NIncs mit tenni - néha nagyon kívánom az édeset.

Ma torna, úgyhogy legalább egy részét ledolgozom :-):-)

2 megjegyzés:

Unknown 2013. március 25. 14:51  

örülök, hogy más is van akinek okosabb a telefonja :-))) Enyémen is kellett már gyári beállítást újra csinálni, de most is káoszos :-(

Heni44 2013. március 25. 16:05  

Hát én is kiváncsi leszek, hogy mit fogok alkotni rajta :-)

Megjegyzés küldése

Magamról

Saját fotó
Ha megvan a Cél, az Út is meglesz hozzá. Amint megértetted, hogy a kudarc mindössze egy kitérő, már a siker útján vagy.

Rendszeres olvasók

Összes oldalmegjelenítés

Üzemeltető: Blogger.