Enterococcus Faecalis és Escherichia Coli ( E-Coli )

Ördögi kifejezések ezek. Tulajdonképpen ma jutottam el addig, hogy Google barátom segítségével megismerkedjem tüzetesebben velük. Beletelt pár percbe, amíg rájöttem, hogy az Escherichia Coli, az tulajdonképpen az E-Coli.

Ezeket a baktérimokat találták a hüvelykenetben. PFFFFFFF. Semmi tünettel.

Pénteken voltam ismét a nőgyógyásznál, akivel megvitattuk a leletet, miszerint találtak baktériumokat, de ír fel antibotikumot, meg hüvelykapszulát és minden rendben lesz. Az, hogy ezek tulajdonképpen a végbélben élő baktériumok, hááát, hmm említette, de azt mondta, hogy ez lehet a tangaviseléstől, egy nem megfelelően kitörölt popsitól, szóval nem olyan nagy ügy. Én meg is nyugodtam, megkaptam a recepteket és tovabb is léptünk.

A mycoplazma és ureaplazma erdmény még nem jött meg, viszont levette a chlamydia trachomatist, nem is volt vészes, 3.000 pénzt kellett érte fizetnem. Megcsinálta TB alapon a hormonsorra a beutalókat és még elintézte TB alapon a D vitamin szint nézetését is, kézzel rá van írva a beutalóra a D vitamin és az orvosi kódja is. Most fel kell vennem ezt antibiotikum kúrát, aztán vissza hozzá és leveszi a rászűrét is. Közben lesz egy mensi is.

Pénteken már nem mentem gyógyszertárba, sőt a háziorvost is áttetettem hétfőre. Így hétfő reggel a házidokinál kezdtem, simán kiírta a nagylabort - vizeletet, megbeszéltem vele a transzfer utáni 2 hét táppénzt is, szóval ez le van zsírozva. Közben megkérdeztem az asszisztensnőt is, hogy tud-e esetleg valakit, aki házhoz jönne a beültetés utáni első 2-3 napban és beadná otthon a progeszteronszurit. Úgyhogy ez is sínen van, azt mondta tud valakit, majd megadja a számát. 

Aztán mentem a gyógyszertárba kiváltani a recepteket. Na akkor lepődtem meg, hogy mi a francnak írt nekem fel 21 szem Augmentint ( napi 3*1 ) meg 6 db Canesten hüvelytablettát. Mindegy, gondoltam, akkor este elkezdem szedni.

Ma meg jól utánanéztem a dolgoknak. Nem vagyok túl boldog ettől, de legalább ez egy alapos vizsgálat volt és kikúrálnak. Persze a lombiknál is kapok antibiotikumot, de remélem addigra ezeknek már híre - hamva sem lesz. Még jó, hogy van otthon egy bontatlan üveg ezüstkolloidunk is, szóval ma estétől azt is elkezdem tolni. 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Magamról

Saját fotó
Ha megvan a Cél, az Út is meglesz hozzá. Amint megértetted, hogy a kudarc mindössze egy kitérő, már a siker útján vagy.

Rendszeres olvasók

Összes oldalmegjelenítés

Üzemeltető: Blogger.