Okostelefon

Az elmúlt időszakban annyit mondogattam, hogy végre kellene a telefonommal is foglalkoznom, hogy természetesen az Élet beadta a dolgot. Mert minek van az embernek okostelefonja, ha nem is használja ????

Tegnap reggel beértem a munkába és jó munkaerőhöz híven rögtön csekkoltam a leveleimet, aztán ránéztem a saját dolgaimra. Megnéztem, hogy mi történt az nlcafén a csajokkal a zártban, próbáltam írni, nem engedett a rendszer, sőt miután kiléptem az oldalról ( tegnapelőtt nem kapcsoltam ki a gépet ) már be sem engedett - hibaüzenet : This page has been blocked by Web-Filter. Aztán próbáltam belépni a saját blogomra gmail-en keresztül, szintén ez az üzenet várt. Próbáltam nézni a Ti blogjaitokat, azt engedte néző üzemmódban, viszont a kommentelés is le volt tiltva.
Lila volt a fejem a pipától :-(:-(:-( :-( Tudom, hogy munkahelyen dolgozni illik és kell. Én esküszöm nagyon lelkiismeretes is vagyok, mindig minden dolgomat időre elvégzem, soha nem csúszom a határidőkkel, összeségében jó munkaerőnek tartom magam ( nem is vagyok beképzelt, mi ??? ), de mélységesen feháborít a tény, hogy a napi fél-egy óra szórakozásomat elveszik tőlem :-):-) Úgy, hogy persze rugalmas munkaidőben dolgozunk ( van törzsidő, de azon kívül úgy osztod be ahogy neked jó, csak meg kell legyen a heti 40 óra ) és mindig van plusz órám. Azt teljesen megértem, hogy a Facebook le van tiltva, de látnotok kellene, hogy az okostelefonok korában mennyien a telefonjukkal vannak elfoglalva a munkájuk helyett.

Mai update :
Időközben megtudtam, hogy valamilyen szerverállítás volt a cégnél. A z Exploreren továbbra is minden le van tiltva, viszont a Mozillán már beengedett az Nlcafe-ra, sőt már tudtam is írni a zárt fórumra és ma már engedte, hogy kommenteljek az olvasott blogjaimba. Juhhhhhééééé :-):-):-)

Viszont a Blogger továbbra is le van tiltva, tehát a saját blogomba nem tudok új bejegyzést írni a munkából :-(:-(:-(:-( Na de sebaj, napközben megírom a magvas gondolataimat, hazaemailezem, este meg feltöltöm :-):-):-):-) Nem fognak ki rajtam :-):-) Ez csak pár perc :-) Mert este meg a Fésszen kell cseverésznem veletek, hogy lenne időm blogbejegyzést írni ?????

Ja és a hosszú hétvégén meg megbuherálom a telefonomat is :-):-):-) Akkurátus ember lévén már hónapokkal ezelőtt kinyomtattam ! a használati utasítást, szóval csak időt kell rá szánnom és én is felnövök a feladathoz :-)::-)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Magamról

Saját fotó
Ha megvan a Cél, az Út is meglesz hozzá. Amint megértetted, hogy a kudarc mindössze egy kitérő, már a siker útján vagy.

Rendszeres olvasók

Összes oldalmegjelenítés

Üzemeltető: Blogger.