Százhuszonnyolcadik vagy már ki tudja hanyadik orvoslátogatás

Állandó dilemmában vagyok orvoskérdésben.

Vagyis :

- sokféle vizsgálatot kért Krizsa doki
- magánszorgalomból és kissé szorongva a 3. lehetőség előtt : ez a vizsgálat még nincs meg, talán meg kéne csináltatnom gondolatkörben mozgok egész nap, példa erre a laktózintolerancia és az MTHFR vizsgálatok
- kardiológus és társai keresgetés, hogyan tudnám az egész hercehurcát minél gyorsabban, egyszerűbben és legköltéghatékonyabban megoldani
- szorít az idő, április 05-re mindennek készen kell lenni.

Ezért pénteken egy újabb nőgyógyászhoz mentem, akiről az a hír járja, hogy szuperalapos ( és kissé pénznyelő automata is egyben ), hogy csinálja meg a rákszűrést és vegyen mintát a mycoplazma és ureaplazma, valamint a chlamydia vizsgálathoz. Ezzel szemben átnézte a dossziémat, ami azért már jó vaskos, felvette az adataimat potom 2.000.- Ft-ért!!!! A múlt héten már máshol is téma volt az orvosok regisztációja a XXI. században, de jelentem, itt is papírkartont töltött és nem hazudok 4 féle színű filctollal írt :-):-)

Aztán közölte velem a "Szakmai Kollégium" véleményét a rákszűrés menetéről, miszerint először meg kell nézni a baktériumok állapotát kenetből, majd ha azok rendben vannak, akkor jöhet a rákszűrés, persze ha valami gond van, akkor kezelés és utána rákszűrés. Azért én elég erőteljesen tudatosítottam benne, hogy nálam soha nem szokott semmi probléma lenni és ugye, mint tudjuk szorít az idő.

Az egész baktériumtenyésztésbe azért mentem bele, mert a győri Atyaúristen Szalay doktorhoz küld minden mintát és ő tényleg szaktekintély, valamint TÉNYLEG jól akarok most mindent csinálni. Persze manuálisan is megvizsgált, minden rendben, pipa, aztán a baktériumminták mellett levette a mintát a mycoplazmára és ureaplazmára is.

A héten pénteken kell telefonálnom és mennem a rákszűrésre és a chlamydiára is ( annak meg meg kell kérdeznie az árát ). Igazából a csavar az a történetben, hogy ki tudtam belőle csikarni a 3-5 napi hormonvérvételre a beutalót és talán még a D-vitamin szint mérését is el tudja intézni TB alapon. Szóval ezért nem kell fizetni. Mert azért itt nem osztogatnak olyan könnyen hormonvérvételre beutalókat !!!!
Szóval ez pénteken meglesz és remélem kezemben lesz a beutaló is, valamint 2 hét múlva az összes eredmény.

Következő kérdéskör :

Kardiológus. A kórházba, szakrendelésre bejutni esélytelen ennyi idő alatt, ami nekem van, tehát csak magándoki jöhet szóba. Rengeteg opciót végignéztem és még vacillálok.Bár van egy csomag, ahol egészségpénztárral is szerződésben állnak ( az lenne a legjobb, ha kártyával is lehetne fizetni ), ami mindent magában foglal, vagyis az egész kivizsgálást szívultrahanggal, 24 órás vérnyomásméréssel, pitiáner 27 ezerért. Ez nem itt van helyben, kicsit utazni kell, de még fel kell őlket hívnom és bővebb információt kérni.

3. kérdéskör :

Vérvétel laktózintolenciára és MTHFR vizsgálatokra. Ennek még utána kell néznem, hogy hol és melyik laborban csinálják és van-e itt partner, aki leveszi a vért és továbbítja nekik.

Hát ilyeneken agyalok :-):-) 

5 megjegyzés:

Heniiii 2013. március 5. 15:50  

Szia Heni! Én dr. Sárai Anna kardiológus privát rendelésen voltam, amikor kiderült a magas vérnyomásom, viszont ő a II. kerületi Pulzus Központban is dolgozik, ahova úgy tudom, háziorvosi vagy nőgyógyász beutalóval is lehet menni. Nagyon készségesen felvilágosítottak, csak épp szabin volt a háziorvosom, és nekem sürgős volt, így nem tudtam beutalót szerezni, ezért mentem végül a magánrendelésre. Esetleg egyeztess velük, mi kell ahhoz, hogy a leggyorsabban bejuss hozzájuk a neked szükséges vizsgálatokra. A dokinőt jó szívvel ajánlom, nagyon szimpatikus volt.

A Pulzus Központ honlapja:
http://www.kapas.hu/szakrendeleseink_kardiologia.aspx

A jobb felső sarokban van egy "Orvosaink rendelési ideje" rovat, ott konkrétan orvosra is le lehet szűrni. A jobboldali menüsorban pedig van egy "Beutaló kötelezettség" rovat, én ott látom is a háziorvosi beutalóra vonatkozó részt. Ha nem tudnak belátható időn belül időpontot adni, akkor szívesen megadom Sárai doktornő magánrendelőjét!

Heni44 2013. március 5. 16:41  

Hú köszi Heni :-) :-) Meg fogom nézni. De mivel én nem vagyok Bp-i, szerinted más város háziorvosi beutalóját is elfogadják? De mindegy, majd utánakérdezek.

Heni44 2013. március 5. 16:57  

Na már meg is néztem a honlapot, beutalóköteles a rendelés és ők döntik el, hogy fogadnak-e máshonnan betegeket, úgyhogy holnap megér egy telefont. Viszont nekem kell 24 órás Holter, meg szívultrahang is, de majd ezekre is rákérdezek. Még egyszer köszi :-)

Heniiii 2013. március 5. 17:36  

Egy vidéki kolléganőm is a magas vérnyomásával is odajárt korábban, szerintem be lehet jutni, de nem tudom, változott-e a törvény vagy sem, lehet-e más kerületből vagy városból menni, de mindent elmondanak telefonon biztosan :)

Rena 2013. március 5. 18:29  

Hát nem irigyellek... remélem mindent el tudsz intézni, és a doki is elintézi a még hiányzó beutalók körét.

Megjegyzés küldése

Magamról

Saját fotó
Ha megvan a Cél, az Út is meglesz hozzá. Amint megértetted, hogy a kudarc mindössze egy kitérő, már a siker útján vagy.

Rendszeres olvasók

Összes oldalmegjelenítés

Üzemeltető: Blogger.