Torna és az Univerzum

Tegnap a tornán elájult az egyik lány. Konkrétan a steppadról esett le. Még szerencse, hogy a könyökére esett és egyébként meg gyakorlott ájulós. Az anyukája mondta, mert ő is ott volt a tornán, hogy annyira alacsony a vércukra, hogy van, amikor az iskolában is elájul. Kb. 5 percig nem tért magához, nagyon ijesztő volt, úgy feküdt ott mint egy Helyszínelőkből odakerült hulla.
Rögtön jobban kinyitottuk az ablakokat, emelték a lábát, hideget tettek a homlokához, volt minden, szőlőcukor, víz, de csak nem tért magához. Kérdeztem is, hogy volt-e terheléses cukros vizsgálata, meg ki van-e vizsgálva rendesen, de mondta az anyukája, hogy mindenen túl vannak már.
Aztán ott volt mellettük egy másik csaj, aki az ismerősük volt és amikor a vérvételt kérdeztem, az anyuka mondta a másik csajnak, hogy Te már csak tudod.

Na nekem sem kellett sok, borzasztó rámenősen rákérdeztem a lánynál : Te vérvételes csajszi vagy? Mondja : hát, igazából nővér vagyok a sebészeten. Huhuhuhu mondom, akkor beszélhetnénk a torna után? Persze, persze.

Elmondtam neki, hogy keresek valakit, aki beadná nekem a progiszurit és hogy segítene-e nekem ebben. Nagyon kedves és aranyos volt, elmondta, hogy a sógornőjének is ő adta be, ahol a második lombikból baba is született és nagyon szívesen segít. Telefonszámot cseréltünk, bármikor hívhatom, de még úgyis találkozunk a tornán is.

Szóval az Univerzum figyel rám :-):-):-) Annyira örülök :-):-):-)

Nálunk már 10centis hó van, egész nap esett.

1 megjegyzés:

Heniiii 2013. március 15. 0:29  

Figyel rád, és helybe küldte Neked! :)

Megjegyzés küldése

Magamról

Saját fotó
Ha megvan a Cél, az Út is meglesz hozzá. Amint megértetted, hogy a kudarc mindössze egy kitérő, már a siker útján vagy.

Rendszeres olvasók

Összes oldalmegjelenítés

Üzemeltető: Blogger.