Mai orvosos....

Tegnap este, illetve éjjel arra jutottam, hogy minek fizetjük a TB-t, ha még egy nyamvadt kardiológiai kivizsgálást sem tudok elintézni.

Ezért reggel felszívtam magam és felhívtam a kórház kardiológiai szakrendelőjét, hogy időpontot kérjek. A lombik említése meglágyította az asszisztens szívét és kérdezte, hogy van-e már laboeredményem. Mondtam, még nincs, de máris intézem, majd visszahívom, ha tudom, hogy mikorra lesz meg.
Hívtam a labort, hogy időpontot kérjek : legközelebbi időpont március 21.Na akkor ez is piros S betűs sürgősségi vérvétel lesz, mert ahhoz nem kell időpont.
Hívtam a háziorvost, hogy időpontot kérjek, kaptam is, holnap 10:30-ra megyek. Előzetesen mondtam, hogy kell laborbeutaló és kardiológiai beutaló is.
Visszahívtam a kardiológiát, mondtam hétfőre meglesznek a laboreredmények. Mondta az asszisztens hétfő délben hívjam az időpontért, mert akkor ad majd a Főorvosnő. 

Nagyon örültem magamnak, hogy milyen ügyes vagyok, hívtam az Uramat, hogy beszámoljak a mai fejleményekről. Ekkor jött a hidegzuhany. Uram jobban emlékezett rá, hogy 3 évvel ezelőtt az első lombik előtt már voltam a kardiológián ugyanennél a Főorvosnőnél. Sírva jöttem ki és nagyon ki voltam bukva napokig. Ez eszembe sem jutott addig, míg az Uram nem emlékeztetett.
Ez a doktornő legalább 75 éves és tipikus vénkisasszony, nincs férje csak a munkájának él. Megcsinálta a vizsgálatokat, azzal nem is volt gond, de olyan stílusban beszélt velem, hogy vérlázító. Akkor még nem voltam edzett rinocéroszarcú meddőségi bizniszszakértő, úgyhogy nagyon rosszul érintett.
Konkrétan azt mondta az arcomba a nő, hogy maga már túl öreg ( 38 voltam !!!! ), feleslegesen megy lombikra, úgysem fog sikerülni, a természetet nem lehet becsapni, ha eddig nem lett, akkor már úgysem lesz, ha gyereket akar, akkor fogadjon örökbe. Teljesen kiakadtam rajta
Na én ezt mégegyszer nem hallgatom végig, mert ráborítom az asztalt. Szóval így a nagy hadműveletem csődöt mondott.

Utána felhívtam a Pulzus Központot, amit Heni tegnap ajánlott, de ott azt mondták, hogy csak körzetis beutalót fogadnak el, vagy pedig a Minisztérium által kért adatokkal kitöltött háziorvosi odairányított beutalót, amire ugye háziorvos nem hajlandó, úgyhogy ez a TB-s megoldás is kilőve.

Aztán felhívtam a móri magánrendelőt, amit pár nappal ezelőtt néztem, de ott nem nagyon voltak a helyzet magaslatán és én már oda, ahol csak egy egészen kicsi rossz érzésem is van, nem megyek.

Így marad a tatai magánrendelés, ahol az árak is korrektek, délután van a magánrendelés és végülis 10 perc alatt átmegyek kocsival. De a legjobb ebben a szarban az, hogy a doki : belgyógyász-kardiológus-diabetológus főorvos. Így 3 legyet ütök egycsapásra. A belgyógyász - diabetológus adhat beutalót terheléses cukor-inzulinra TB alapon, szóval a másik mission-öm ez lesz. Tavaly áprilisban volt utoljára terhelésem, szerencsére minden rendben volt, de ha ki tudnék csikarni egy TB-s vérvételt, rajtam ne múljon, megcsináltatnám.

A házidokihoz elmegyek holnap, mert egyébként is akartam a lombik előtt vérkép-vizelet-nagylabort csináltatni, így akkor erre meglesz a beutalóm.

Mindenesetre nem unatkozom :-):-):-):-) 

2 megjegyzés:

Heniiii 2013. március 6. 17:18  

Sajnálom, hogy a Pulzus Kp. nem tud fogadni, de a tatai kompromisszumos megoldásnak tűnik! Hű de felnyársalnám azt a dokinőt, aki ilyen érzéketlenül viselkedett veled! Tuti nem jött neki össze az élet érzelmi téren: se férj, se gyerek, vagy ha bármelyik is van neki, "csak" muszájból, és nincs harmóniában a lelkük egy cseppet sem. Akkor Tatára fel! Pont ott is töltöttem a nyári szabimat, plusz Zircen és Móron :)

Heni44 2013. március 7. 9:42  

Igen Tata gyönyörű és én imádom :-)Minden héten átmegyünk, Jessy-vel hatalmas nagy sétákat teszünk hol az erdőben, hol pedig az Öreg tónál :-) Múlt héten már persze a vízben is volt :-):-)
Ez az egy előnye van ennek a nemszeretem városnak ( Tbánya ), hogy közel van Tata és az egy teljesen más világ.
Jó meg persze közel a főváros, meg a munkahely is jó, meg a kertvárosi részben lakunk családi házban, de a város maga, háááát ....
De itt van nekünk Tata, szóval ....

Megjegyzés küldése

Magamról

Saját fotó
Ha megvan a Cél, az Út is meglesz hozzá. Amint megértetted, hogy a kudarc mindössze egy kitérő, már a siker útján vagy.

Rendszeres olvasók

Összes oldalmegjelenítés

Üzemeltető: Blogger.