Embriótranszfer 2013.05.03.

Fél kilencre kellett mennünk. Uram korábban akart, hogy elkerüljük a reggeli dugót, de még így is odaértünk nyolcra. Nem voltak nagyon sokan, főleg punkciósok, meg konzultálók, transzferesek közül én voltam az első. Ahogy beléptünk, rögtön találkoztunk a Dokibácsival, éppen valakit szólított.
Ahogy meglátott, azonnal mutatta, hogy V mint Viktória és a szájával suttogta, hogy van 2 szuper embriónk. Én abban a pillanatban annyira megkönnyebbültem és a szám is a fülemig ért :-) Kb. kilenckor már fent is voltam, már pihentek egy páran punkció után és még előttem is volt 2 lány.
Amikor mentünk felfelé, akkor azt mondta, hogy az egyik teljesen tökéletes, tankönyvi, hogy az egyes terhesség szinte garantált, de a másik is nagyon szép, így ikerterhesség sem kizárt. Madarat lehetett volna fogatni velem:-):-)

És akkor megláttam én is őket a mikroszkóp alatt. Az én 2 kis Kicsikémet, az én Bogyó és Babócámat :-) Bogyókám tényleg szupertökéletes, szabályos gömb alakú és egyértelműen megszámolható 8 sejtes, Babóca pedig kicsit szabálytalanabb 6 és 8 sejtes átmenetben. Anyukám szerint azért, mert az egyikőjük kisfiú, a másikójuk pedig kislány.

Sz. úgy döntött, hogy most nem akarja megnézni őket és bent sem akar lenni a transzfernél. Én pedig tiszteletben tartom a döntését. De azért mondtam neki, hogy nem tudja mit veszített :-):-):-)

Doktori instrukciók : marad a napi 3x2 Utro, transzfer napjától 2 naponta Proluton injekció, alkohol, alkohol. Vörösbor, illetve ha van kis görcs, akkor pálinka. Jövő hét utáni kedden vérből már megtudhatjuk az eredményt.

Ezután elmentünk a Budagyöngye központba a prulotonért, aztán megebédeltünk és fél háromra haza is értünk. Elkezdtem az tornás ismerős csajt hivogatni az injekcióbeadás miatt, aztán bementem a kórházba, ahol kb. fél perc alatt be is adta. Az első pillanatban nem is fájt. Na de aztán!!!!!!!! Iszonyatosan csípett és fájt, legalább fél órán keresztül. Így fél négy körül már vízszintesben is voltam. Aztán este átmentünk az ikerszomszédainkhoz-barátainkhoz, ahol mexikói fajita vacsora volt :-):-). Nagyon jól éreztük magunkat, a vörösbor adagom is vígan lecsúszott :-)


4 megjegyzés:

Katus 2013. május 4. 21:09  

Jaj de szuper! Nagyon drukkolok a két kis csodának! :) És most hogy vagy?

Heni44 2013. május 4. 21:21  

Nagyon jól vagyunk köszönöm :-) Neked már csak 2 nap!!!!!! pozi lesz, érzem!!!!!

kretty 2013. május 6. 9:45  

DEjodejodejooo! Drukkolok nagyoooon! :)

Névtelen 2013. május 6. 13:55  

Henikém, ezer drukk megy nektek innen is :) Puszil a Czege-család :)

Megjegyzés küldése

Magamról

Saját fotó
Ha megvan a Cél, az Út is meglesz hozzá. Amint megértetted, hogy a kudarc mindössze egy kitérő, már a siker útján vagy.

Rendszeres olvasók

Összes oldalmegjelenítés

Üzemeltető: Blogger.