Érzelmi hullámvasút folytatás

Sz. annyira aggódott, hogy félóránként csekkolt, hogy jól vagyok-e. Miután este 7 után felhívtam mindenkit, tovább aludtam reggel 7-ig. Így legalább nem volt időm aggódni, meg agyalni, elég volt így is az a 4 óra ma.

Hogy lefoglaljam magam, elkezdtem kitakarítani a lakást, Uram pedig felrakta bográcsban a lecsót. Gondolom, mondanom sem kell, hogy hányféle szcenárió játszódott le az agyamban :

Mi van ha egyáltalán el sem indulnak?
Mi van ha tényleg nem voltak olyan jó minőségűek?
Mit csináltam rosszul?
Mi vAn ha újból kell kezdenünk, mikor mehetünk újra?

És még sorolhatnám.....

Aztán negyed 12. körül már éppen befejeztem a fürdő takarítását, már remegtem az idegtől, gondoltam telefonálok. És akkor megszólalt a telefonom, láttam a kijelzőn, hogy Kaáli. Soha nem szoktak felhívni, gondolom ma is azért hívtak, mert munkaszüneti nap van és hamarabb végeznek. De ez akkor nem jutott eszembe, csak az zakatolt a fejemben, hogy baj van, baj van.

Kérdezi az asszisztens : Henriett beszélt már a Doktorúrral? - jeges rémület lett rajtam úrrá.
Én : még nem.
Asszisztens : akkor szeretném elmondani, hogy mindkét sejt szépen megtermékenyült és két szép embriót várunk. Holnap dél körül kell telefonálni és akkor megmondjuk, hogy hányra kell jönni pénteken. A Doktorúrral már megbeszéltük, hogy 3 naposan kapja vissza őket.
Én : megkérdezhetem, hogy hány sejtesek most? - amatőr, nyugodt normál állapotban tudom, hogy ilyenkor még nem osztódnak.
Asszisztens : még nem osztódtak, mert még nem telt el a 24 óra, azt látjuk, hogy megtermékenyültek és szépen fejlődnek.
Én : köszönöm, köszönöm - nem győztem hálálkodni.

Szóval, most ott vannak a petricsészékben a Kicsikéink, a barátnőm Bogyó és Babócának hívja őket és szívem minden szeretetével arra biztatom őket, hogy osztódjanak, fejlődjenek, már csak 1,5 nap és jönnek vissza a Mami puha fészkébe.
Abszolút túlléptem mindenen, csak erre koncentrálok.

Uram 11- re megivott egy üveg bort, azt mondta, hogy ő már nem képes feldolgozni ezt a stresszt, aztán megebédeltünk, ő meg aludt vagy 2 órát :-):-)

Dokibácsi szerint a vérnyomás nem befolyásolja a teherbeesést, a terhességet viszont nagyon is. Király, 2 dolog a legfontosabb a terhességben, a cukor - inzulin és a vérnyomás. Nekem mindkettő van. A koromról meg már ne is beszéljünk :-):-)

Most elkezdtem rendszeresen mérni, fel is írom, aztán a 2 hét alatt nekiállok egy jó belgyógyászt keresni, hogy a várandósságot már monitorozva kezdjem :-):-)
Mert itthon leszek 2 hétig, nem megyek dolgozni. Nem a munka miatt, hanem a stressz miatt, mert minden nap van, ami jól felidegesít.

Szóval Csajok, kérlek drukkoljatok a 2 kis nyertesnek, a túlélőknek, a mi kincseinknek :-):-):-):-)

7 megjegyzés:

Audrey 2013. május 1. 19:20  

éljen, éljen! :) örülök Neked nagyon :) hajrá tovább!

Rita 2013. május 1. 19:27  

Jaj, Heni:) százezerdrukktőlemnekektek;)

Estsanatlehi 2013. május 1. 20:24  

Ügyes volt a két apróság, bagyon drukkolok! :)

kretty 2013. május 2. 11:02  

Khhhm, megjegyeznem, hogy baratnom pont ugyanigy jart, ket sejtje lett, es most ott vigyorog a kisfia a kisagyban. Pedig vegigbogte a betultetest, es a 2 hetet, hogy tuti nem sikerult. :))))

Unknown 2013. május 2. 15:54  

Nagyon jó hír :-)) szurkolok ezerrel :-)

Unknown 2013. május 3. 20:13  

Én is nagyon szorítok :)

Heni44 2013. május 4. 8:39  

Mindenkinek nagyon köszönöm, a szurkolás és a sok pozitív gondolat 2 tökkkkkkéletes embriót eredményezett, akik azóta már a pocakomban vannak és jól érzik magukat a fészekben!!!!!!!

Megjegyzés küldése

Magamról

Saját fotó
Ha megvan a Cél, az Út is meglesz hozzá. Amint megértetted, hogy a kudarc mindössze egy kitérő, már a siker útján vagy.

Rendszeres olvasók

Összes oldalmegjelenítés

Üzemeltető: Blogger.