ET + 1 nap

Ma elég korán keltem, a dugdosós után kicsit összepakoltam, Sz. elment a piacra Anyósommal, aztán hozott haza muskátlikat, úgyhogy azokat is beültettem. Sz. Paprikáskrumplit főzött bográcsban, finom ebédünk volt.

Ebéd után már lepihentem és azóta is vízszintben vagyok. Ma már érzem a progi hatását, a cicim megduzzadt és oldalt is kicsit érzékeny.

Kicsikéim is aktívkodtak, mert igencsak szurkált egész délután a hasam. Remélem jól kiválasztották már a helyet, ahová jól be fogják fúrni magukat hamarosan :-):-)

Ja tegnap a méhnyálkahártya vastagsága : 12 mm.


4 megjegyzés:

Heniiii 2013. május 4. 21:27  

Hajrá Heni!!!! :) a beágyazódás ET+ kb hányadik naptól várható?

Unknown 2013. május 5. 19:57  

Heni olyan de olyan boldog vagyok, hogy ezt szavakba nem lehet önteni. Repes a szívem, és mindenem keresztben van Értetek. Bogyó és Babóca ügyesen fognak kapaszkodni, és már tuti megtalálták a pihe-puha helyüket. :)

Heni44 2013. május 5. 20:19  

Henikém, mivel 3 naposan kaptam vissza őket és a beágyazódás kb. a 6. napon kezdődik, így ET+3 napon indul a mandula :-):-)

Heni44 2013. május 5. 20:20  

Betti, nagyon köszönöm, én is nagyon remélem, illetve tudom, hogy ez most sikerülni fog!!!!!!!

Megjegyzés küldése

Magamról

Saját fotó
Ha megvan a Cél, az Út is meglesz hozzá. Amint megértetted, hogy a kudarc mindössze egy kitérő, már a siker útján vagy.

Rendszeres olvasók

Összes oldalmegjelenítés

Üzemeltető: Blogger.