ET + 14 nap

Negatív.
Mindkét teszt, a CB és a Gábriel is. Úgyhogy ennyi, ezennel befejezettnek tekintem ezt a lombikot.
Eddig vártam, hogy pusztán tudományos céllal vizsgáljam azt a rohadt CB tesztet. Reggel 7 után keltem, kb. negyed 8 körül csináltam a tesztet 5 óra alvás után. Most kb. 2 órája itt van az asztalon és nincs becsíkozódás.

Nem mintha megnyugtatna, vagy bármit is jelentene a végkifejlet szempontjából, de igazolva látom saját magam, hogy nem vagyok hülye, igenis ismerem a testem jelzéseit stimukor és utána is.
Ugyanaz történt, mint a 2. lombiknál csak akkor a 13. napon szüntek meg a tünetek, konkrétan a cicicfájás és társai, most a 12. nap estéjén, progipótlás ide vagy oda.
Valamiért eddig megy nálam. A szörnyű az egészben az, hogy lehet, hogy tényleg csak az a szemvillantás hiányzik.
De el nem tudom képzelni, hogy ezt hogyan lehetne kideríteni, vagy monitorozni, vagy egyáltalán.
De még délután elviszem a CB teszteket a barátnőmhöz is, jól megszakérteni.
Testvérem egy újabb guessing point-ja : esetleg nem a vércsoportommal lehet összefüggésben, mert RH negatív vagyok? Nem tudom.

Én már szerda óta készítem magam erre, úgyhogy nem volt meglepetés, de tegnap este megint úgy gondoltam, hogy hátha mégis.
Sz.-t nagyon megviseli és erről nem is mondok többet.

Nem fogok szétesni, szétcsúszni, terveket kovácsolok, hiszen én már csak ilyen vagyok. Visszaolvasva magam, sokszor olyan hidegnek, sziklaszilárdnak és rettenthetetlennek érzem magam.
Pedig nem ez a teljes kép. Olyan sokszor van, hogy gondolatban egész posztokat írok a dolgok lelki oldaláról, úgyhogy most is össze fogom majd szedni, illetve megpróbálom szavakba, mondatokba önteni azt a belül felhőszerűen gomolygó érzelemcsomagot.

Mindenkinek nagyon köszönöm a támogatást, a kedves szavakat, a drukkot és a pozitív energiákat, nagyon sokat jelentenek nekem :-)

12 megjegyzés:

Estsanatlehi 2013. május 17. 10:07  

Jajmár... :( Nagyon sajnálom, és téged meg főleg Sz. miatt, engem is minden hónapban az szomorított el leginkább, hogy ő mekkorát csalódik, mert ők képesek hinni akkor is, mikor mi már érezzük, hogy nem lesz jó...
Írj sokat, hátha segít - itt leszünk. Ölellek.

Audrey 2013. május 17. 10:10  

:( ölellek

Popi 2013. május 17. 10:55  

Sajnálom nagyon :(

kretty 2013. május 17. 13:47  

Basszameg!!!! :( Nagyon sajnalom Heni!!!!

Névtelen 2013. május 17. 13:52  

Nem hiszem el....:( Dóri

Pocilakóra várva 2013. május 17. 16:12  

Ölellek :(

Unknown 2013. május 17. 17:21  

Heni nagyon sajnálom :( Annyira, de annyira bíztam benne, hogy talán most végre sikerül. :(
Ölellek és puszillak

Unknown 2013. május 17. 20:47  

Sajnálom :(

Névtelen 2013. május 18. 9:10  

Heni nagyon sajnálom:-(Hatalmas ölelést küldök Neked.
Mikolt

Unknown 2013. május 23. 17:51  

Sajnálom :-(( , nem tudok mit mondani!Sajnos én is mindig ugyan így jártam :-( , teljesen átérzem a helyzeted.

Popi 2013. május 24. 9:49  

Szia!
Hogy vagy?

Heni44 2013. május 25. 19:23  

Popikám meglepően jól vagyok, de sok a dolgom, viszont most már készülök írni :-)

Megjegyzés küldése

Magamról

Saját fotó
Ha megvan a Cél, az Út is meglesz hozzá. Amint megértetted, hogy a kudarc mindössze egy kitérő, már a siker útján vagy.

Rendszeres olvasók

Összes oldalmegjelenítés

Üzemeltető: Blogger.