ET + 12 nap

Negatív.
A Kaális teszt is és a Clearblue is.
Sz-nek megígértem, hogy kitartok vasárnapig.
Mindenki azt mondja, hogy lehet korai volt még.
Előző alkalommal a 15 napon ( pont mint ma ) már halvány pozitív volt.
Igazából az esélytelenek nyugalma már megszállt, illetve volt 2 órám a testvéremmel, ahol a beszélgetésben volt menny és pokol is.
Minden megy tovább, az Utró és a progiszuri is, vasárnapig adok esélyt, akkor fogy el az összes hozzávaló. Ha addig továbbra is negatív akkor elengedem az utolsó hangyafasznyi reményt is.
Most pedig összekaparom a maradék hitemet.
Nagyon köszönöm a drukkokat, rengeteget jelentenek nekem :-):-), átsegít mindenen. Köszönöm.

14 megjegyzés:

Névtelen 2013. május 15. 10:35  

Ne add még fel. Lehet, csak lustálkodnak a babácskák. Nagy ölelés! Dóri

Popi 2013. május 15. 10:59  

Tudom, hogy nehéz, de valahogy mégis próbálj kitartani! Remélek, hiszek és bízok én is veled!

Névtelen 2013. május 15. 11:28  

Kitartás,drukkolok én is!Nekem azt mondta a doki,hogy a 11.napon vérből már meg tudják állapítani és a 14.napon mutatja ki a terhességi teszt vizeletből.Neked ahogy én gondolom,pénteken mutatná ki először a teszt,nem? Nóri

Névtelen 2013. május 15. 11:48  

Ez a varakozas a legrosszabb.Ha van lehetoeseged menj el vervetelre. En megfogadtam, hogy soha tobbe nem fogok varakozni. De persze tudom ezzel mindenki maskep van. Nagyon nagyon drukkolok!!!

Névtelen 2013. május 15. 12:04  

Szia Heni!

Én drukkolok tovább és tényleg csak a vérvételben bízok!!Azt már csináltathatnál, nem tudsz??
Ági

Eraa 2013. május 15. 12:24  

Kedves Heni!Nekem is ma van a ET+12 nap.Én teszteltem 10 és 11 nap is 10-es érzékenységű tesztel, mind a kettő negatív lett.Ma nem teszteltem, mert nem volt itthon és úgy döntöttem pénteken fogok csak.Vérzés nincs még.Szerintem még ne adjuk fel, vannak csodák, bár eddig soha nem velem történt meg, de egyszer talán ránk kerül a sor a csodaosztásnál.Szorítok ÉRTÜNK!!!!!!

Névtelen 2013. május 15. 12:34  

Drága Heni! Ne add fel,mert valószínű úgy van ,ahogyan azt a többiek is írták.Túl korai volt tesztelni!!Ne csüggedj el,és bízz magadban!!!Továbbra is szurkolok Neked!!Ölelés!
Mikolt

Audrey 2013. május 15. 12:57  

ne add még fel.. alapból is lehet, hoyg korai, de annyi más is lehet, megkésett beágyazódástól kezdve bármi.. kitartás!!

Estsanatlehi 2013. május 15. 17:46  

Csendben szoritok meg azert...

Csigusz 2013. május 15. 17:50  

Basszus, ne mar. Ugy bizakodok meg a tuneteid alapjan. Pedig erre nem szoktam adni sokat...

Unknown 2013. május 15. 17:52  

Heni, most nem csak a babócák miatt szorítok, hanem miattad is. Szorítok, hogy legyen annyi erőd, hogy még ne add fel, még ne engedd el a babócákat. Szorítok azért, hogy ha ma nem is, akkor legközelebb mikor tesztelsz, már pozitív legyen a teszt.
Nem tudsz esetleg elmenni egy vv-re?
Ölellek , és puszillak

kretty 2013. május 15. 19:56  

Heni, én is szorítok és imádkozom értetek!

Heni44 2013. május 16. 13:31  

Nagyon köszönöm a sok szorítást, azt, hogy írtok, azt, hogy vagytok.

Névtelen 2013. május 16. 13:46  

Veled álmodtam. Zölddel írtál egy bejegyzést, hogy minden pozi lett és nem értesz semmit és most indul az igazi paragyár. Remélem, így lesz. Dóri

Megjegyzés küldése

Magamról

Saját fotó
Ha megvan a Cél, az Út is meglesz hozzá. Amint megértetted, hogy a kudarc mindössze egy kitérő, már a siker útján vagy.

Rendszeres olvasók

Összes oldalmegjelenítés

Üzemeltető: Blogger.