ET + 9 nap

Hát Csajok ez is eljött. Hazudnék, ha azt mondanám, hogy nem számítottam rá, de a PARAGÉPEZET beindult.

Reggel már 6-kor fent voltam, mert pisilnem kellett és már egy félórája forgolódtam a cicim érzékenységét tesztelve :-) Komolyan mondom nem vagyok normális. Mi a fene változhat 1 nap alatt? Semmi és mégis minden. A reggel eltelt, aztán kicsit takarítottam, majd mentünk Anyósomhoz ebédre, a Forma1 alatt meg végig aludtam.

Ma folyamatosan görcsölget a hasam, hol jobban, hol kevésbé, hol nyugalomban van. A petefészkeimnél, a gyomromnál, a köldökömnél, a hasam alja, jobb oldalon hátul a derekamnál. Nem nagyon szokott fájni semmi sem mensi előtt, de ez kicsit olyan.... Szóval paraHeni itt van, de igyekszem kordában tartani.
Egyszer begörcsölt egy pillanatra a vádlim is.

Azt hiszem ma korábban kezdem az alkoholizálást :-):-):-)

Ma Csibetali volt, nagyon sajnálom, hogy nem tudtam ott lenni Csajok!!!!! De nekem ez az időjárás, meg a vonatozás most valahogyan nem hiányzott :-(:-( Főleg, amikor láttam a képet, annyira jó lett volna ott lenni! De nem baj, majd legközelebb, igazi nyári melegben :-):-)

Uram holnaptól már megy dolgozni, most érzem csak, hogy milyen jó volt, hogy itthon volt. Igaz, most is a kertben van kint, de olyan jó, hogy tudom körülöttem van :-)

2 megjegyzés:

Névtelen 2013. május 13. 10:08  

Szia.Nagyon drukkolok Neked,így ismeretlenül is!!!Mi jövő hét péntektől indítjuk a hosszú protokollt,első lombikunk lesz,Krizsa doktorral.Én kicsit félek,izgulok,de várom nagyon.Nagyon sokat segít a blogod,mind lelkileg,mind felkészülésben.Annyira szurkolok,folyamatosan nézem,hogy mikor írsz :) !!! Nóri

Heni44 2013. május 13. 12:44  

Köszönöm Nóri :-) Látod, ezért érdemes írni a blogot, mert ha csak egyedül neked segítek, vagy csak neked lesz könnyebb, már megérte !!
Krizsa doki egy tünemény, remélem nektek az első próbálkozás sikeres lesz!!!!

Megjegyzés küldése

Magamról

Saját fotó
Ha megvan a Cél, az Út is meglesz hozzá. Amint megértetted, hogy a kudarc mindössze egy kitérő, már a siker útján vagy.

Rendszeres olvasók

Összes oldalmegjelenítés

Üzemeltető: Blogger.