Győztesek

A győztesnek mindíg van egy terve. A vesztesnek mindíg van egy kifogása. A győztes azt mondja: engedd, hogy segítsek neked. A vesztes azt mondja : ez nem az én feladatom.
A győztes minden problémára talál megoldást. A vesztes minden megoldásban talál problémát.A győztes összehasonlítja teljesítményét a céjaival. A vesztes összehasonlítja teljesítményét másokéval. A győztes azt mondja: nehéz, de nem lehetetlen. A vesztes azt mondja: lehetséges, de nehéz.
 


HATALMAS GRATULA A GYŐZTESEKNEK, POPI, AUDREY !!!!!!!!!
 

7 megjegyzés:

Rita 2013. május 31. 17:56  

Kirázott a hideg:) de te is győztes tìpus vagy, ugye tudod!!!!!

Popi 2013. június 1. 6:51  

Tudom, győztes leszel!
Tarts ki, gyere utánam, segítek, ha tudok!
Ha nekünk sikerült az 5. akkor sikerülhet négyből is! :)

Heniiii 2013. június 1. 6:53  

Wow, micsoda gondolatsor, nagyon ütős! Te pedig igenis győztes típus vagy Henikém! :)

Audrey 2013. június 1. 18:52  

húú.. ezen tisztára kirázott a hideg. Köszi, bár mint tudjuk, ez még csak az első lépés egy hosszú úton, de elindultuk, és legyűrjük a többi részt is. Te pedig jössz hamarosan! :)

Heni44 2013. június 2. 6:53  

köszi Csajok! A Próféta szóljon belőletek :-)

Névtelen 2013. június 3. 16:45  

Hát tudod, minden elismerésem a Tiéd és bár az eszméletlennél is eszméletlenebbül örülök bármelyik csibe megbabásodásának, azért én ezekkel a mondatokkal nem tudok tökéletesen azonosulni. Mert pölö szombaton bejöttem a teraszról, mivel a szomszéd babája már határozottan felismerhetően mondja azt, hogy aja-ana-anya, tudod, az amelyik éppen akkora, mint a miénk lenne, ha életben marad. És igen, összehasonlítottam, és igen, mert nekem is kábé így mondaná már és tudod hiába ölelt mosolyogva magához a férjem, hogy nekünk is lesz majd, valahogy ott, abban a pár percben vesztesnek éreztem magam ismét...

És IGEN, hatalmas gratula Popinak és Audreynak és Estnek és Ancsinak és Tamkonak! És azoknak, akik lépnek újra és újra és újra! :)

1ny

Névtelen 2013. június 3. 16:57  

Esküdni mertem volna, hogy írtam ide egy megjegyzést... Sajnálom, ha eltűnt...

1ny

Megjegyzés küldése

Magamról

Saját fotó
Ha megvan a Cél, az Út is meglesz hozzá. Amint megértetted, hogy a kudarc mindössze egy kitérő, már a siker útján vagy.

Rendszeres olvasók

Összes oldalmegjelenítés

Üzemeltető: Blogger.