ET + 13 nap

Egyértelmű, hogy nem jött meg, hiszen mindent ugyanúgy csinálok, mint eddig. Tegnap kaptam progiszurit is.

Akkor a fejlemények :

A Clearblue ( Compact ) becsíkozódott, persze jóval azután az idő után, amikor már elméletben értékelhetetlen a teszt ( kb. fél óra ), a Kaális továbbra is üres.
Ugyanúgy néz ki a Clearbluen a második csík, mint az a másik kettő, ami a fiókomban van. Abból az elsőnél vérvétellel volt igazolva a 31-es HCG szint, tehát nem szellemcsík, vagy kontollcsík helye.
A másodiknál nem volt vérvétellel igazolva, mert spontán terhesség volt és nem is jött meg, már az első UH-ot vártuk ( 5+5-nél, hirtelen, magától megjött. ) Tehát nagy valószínűséggel az sem szellemcsík, vagy kontrollcsík.
Mindkét teszten még mindig látszik a második csík.
De ha elfogadom, hogy nem szellemcsík-kontrollcsík, akkor a Kaális mi a fenéért sivatag?
Nem hiszem, hogy komplett Clearblue Compact tesztek szériahibásak lennének.

Tudom, a költői kérdés. Miért nem mentem vérvételre?
Azért nem mentem vérvételre, mert a múltkor, amikor ezzel a halvány 2. csíkkal és a barnázással elmentem, akkor szépen megkaptam az arcomba, hogy ez egy jó kövér biokémiai terhesség, vagyis erőteljesen elindult valami, de ez sajnos nem elég, a 17. napon már 100 felett kell lennie a HCG-nek. Nekem 31 volt. Nem tud csinálni semmit, nem segítene az extra progi sem ( 3x3 Utrot használtam ), nyugodjak bele, hogy ennyi volt.
Most kapom a 3x2 Utrót és kétnaponta a szurit. Nem hiszem, hogy ennél többet tudna tenni értem.
Ezért a várakozás mellett döntöttem. Holnap lesz a 17. nap ( ET + 14 nap ), elméletileg azt mondta, hogy ekkor csináljak vizeletből tesztet.
Vettem megint egy Clearblue-t ( tudom, kísértem az ördögöt ) és van még egy Gabrielem. Szóval egy életem, egy halálom, ellövöm őket reggel és biztosan okosabb leszek.

Jelenleg protecting myself, ami azt jelenti, hogy úgy állok hozzá, hogy lesz ami lesz. Nem igazán tudok már semmit sem hozzáadni, vagy semmit sem elvenni ettől az egésztől.

Tünetek :
Reggel émelyegtem.
Hogy gusztustalankodjak : az Utró felhelyezésekor még mindig úgy érzem, hogy a méhszáj jó magasan van.
Hasam nagyon ritkán szurkál.
A cicim nem fáj, nem érzékeny, nagyon ritkán érzem csak.
Nem jött meg - de ez tudjuk, hogy a progitól van.

Tehát még mindig bizonytalanságban vagyok, holnap okosabb leszek. Ha a Gabriel üres marad és a Clearblue megint csíkos lesz, megmarom magam.

Esetleg tapasztalatok, vélemények?

11 megjegyzés:

mrsg 2013. május 16. 14:00  

Szia Heni :) Zugban olvaslak,nagyon drukkolok neked.En sem hinnem hogy a clearblue becsapna.En most jarok a stimu vegen,nekem hatarozottan azt mondtak hogy leszivastol szamitott 16 napnal ne teszteljek hamarabb,de ha akkor nega lenne akkor sincs veszve semmi.Ugyhogy nagyon szoritok hogy holnap IS 2 csikosod legyen ;) oleles Marcsy

Heniiii 2013. május 16. 14:12  

Heni, épp írni akartam, miujs ma veled. helyes a hozzáállásod: lesz, ahogy lesz, és óvod magad. még mindig szurkolok, hátha-hátha!:)

Névtelen 2013. május 16. 14:28  

Csak egyszer használtam Gabrielt, de az selejtes volt. CB-t pedig soha. Legelőször egy Savvycheck nevű teszttel lett pozitív a tesztem anno (25-ös), a vv-n viszont a BHcg összesen 1 lett, pedig voltam uh-on, ahol látszott a petezsák.... Máig nem értem, hogyan. Akkor nem sikerült. Másodjára ugyanez. Utána meg csak rossmannost vettem. Remélem, bejön az álmom és hnapra minden átalakul.:) Dóri

Audrey 2013. május 16. 15:40  

drukkhegyek!!!!!!!!!!!!! +++++++++++++++++

Unknown 2013. május 16. 17:28  

Heni mindenem keresztben még mindíg. :)
Én mindig csak medilab terhességi tesztet használtam, azt mondták az nagyon megbízható, korai terhességet is kimutat, és állítólag a kórházakban is használják. GAbrielben én ovu tesztet használtam.
Nagyon drukkolok, hogy holnap pozi legyen mindkét teszt.

Pocilakóra várva 2013. május 16. 18:08  

Drukk!

Jonsye 2013. május 16. 18:16  

Szia Heni! Nagyon drukkolok neked! :)

Estsanatlehi 2013. május 16. 18:43  

Júj! Fingers crossed.

Heni44 2013. május 16. 19:23  

Dórikám Te egy boszorkány vagy ! Jajajajaj bárcsak-bárcsak-bárcsak igazzá válna az álmod !

Marcsy hanyadik lombikod és melyik intézetben, ha lehet tudni?

Csajok nagyon köszönök mindent. Napjában többször is megnézem a tesztet és látszik a 2. csík továbbra is. Izgulok, de még mindig bennem van legbelül a nyugodtság. Vagy az elfogadás, vagy a beletörődés.

Katus 2013. május 16. 22:35  

Heni! Nem tudom mi lehet ennek a csík-nem csíknak az oka, de holnapra remélem biztosabbak leszünk! nagyon drukkolok!
Addig is hcg termelő szép éjszakát kívánok!!!!

mrsg 2013. május 17. 8:01  

Heni, elso lombikom es Angliaban csinaljak ;)tovabbra is nagyon drukkolok ;)

Megjegyzés küldése

Magamról

Saját fotó
Ha megvan a Cél, az Út is meglesz hozzá. Amint megértetted, hogy a kudarc mindössze egy kitérő, már a siker útján vagy.

Rendszeres olvasók

Összes oldalmegjelenítés

Üzemeltető: Blogger.