ET + 11 nap

Kicsikéink 14 naposak :-) Ami azt jelenti, hogy ma van a luteális 14 napja.
Ma kellett nem megjönni. Nem is jött meg, bár ennyi progeszteronpótlás mellett nagyon csodálkoznék ... A múltkor 3x3 Utro mellett a 15 napon a pozitív teszt mellett már megjelent a barnázás.

Most semmi nincs és tényleg keresztben van mindenem. Ma sem teszteltem.

Régebben nagyon tetszett az a név, hogy Szonja ( persze Sz. alapból leszavazta ), de amikor a lehetséges tesztnapokat néztem, egy jelnek vettem, hogy a 15 nap Szonja napja van :-) Különben is ilyenkor mindenben jeleket keresek :-)

Van 3 tesztem. Egy amit a Kaáliban adtak ( talán 20 vagy 25-ös érzékenységű ), egy Gabriel és egy Clearblue Compact ( ebből már van 2 db 2 csíkosom is - tegnap elővettem a bugyis fiókomból és még mindig látszik a második csík mindkettőn ).
Melyik legyen?

Ma az esélytelenek nyugalmával vagyok, ilyenkorra jutok el odáig, hogy már úgyis minden eldőlt.

Holnapra gyűjtöm az erőt.

Hey és most kapcsolok, hogy Popi Te is Sonja vagy :-):-) Na ez is jel!!!!!!!! Holnapra boldog névnapot!

5 megjegyzés:

Unknown 2013. május 14. 22:11  

Heni mindenem keresztben.
Szerintem a Kaális vagy a Gabriel legyen. VAgy mindkettő. Nagyon-nagyon szorítok, hogy bármelyik tesztet is csinálod meg, + legyen az eredménye.

Estsanatlehi 2013. május 14. 23:18  

Bakker, hát ennyi önuralmad honnan van?! Már rég beleőrültem volna a várakozásba... Nagyon-nagyon szorítok!

Névtelen 2013. május 15. 6:11  

Fél 5 óta itt lógok....remélem, +++++ lesz. Dóri

Rita 2013. május 15. 8:39  

++++++++++++++++++++++ ugye? ugye?

Heni44 2013. május 15. 10:30  

Hát Csajok negatív. De vasárnapig még nem adom fel. Köszönöm a drukkokat!! El sem hiszitek, mennyit segít :-):-)

Megjegyzés küldése

Magamról

Saját fotó
Ha megvan a Cél, az Út is meglesz hozzá. Amint megértetted, hogy a kudarc mindössze egy kitérő, már a siker útján vagy.

Rendszeres olvasók

Összes oldalmegjelenítés

Üzemeltető: Blogger.