Érzelmi hullámvasút fent és lent

A tegnapi napom katasztrófa volt. Szó szerint. Gyakorlatilag 24 órát aludtam szinte egyhuzamban, rövid szünetekkel.

De kezdjük az elején. Reggel negyed nyolcra kellett mennünk, nagyon izgatottan aludtam előző éjszaka, így nem igazán okozott gondot a kelés, simán odaértünk.

Nyolckor már fent voltam az emeleten én voltam az első a punkciósok közül, rajtam kívül nem is volt ott senki. Így volt időm relaxálni a váróban, szépen elbeszélgettem a petefészkeimmel, a méhemmel és egy kis időt a vérnyomásomnak is szenteltem.

Aztán be is mehettem, felfeküdtem az ágyra, nagyon kedves volt mindenki, az anaszteziológussal kedélyesen elbeszélgettünk, mondtam, hogy nem izgulok a vénaeltalálás miatt, de sajnos a múltkor kiugrott a vérnyomásom. Ezután tette rám a vérnyomásmérőt. Ami kétszer is felpumpálódott. Akkor már tudtam, hogy baj van, fejben teljesen bepánikoltam. Hallottam is, hogy azt mondta magas, aztán bejött a Doki és már aludtam is. Az őrzőben tértem magamhoz, Hildegárd nővér azt mondta 2 sejtem lett.
Annyira nem voltam még magamnál, hogy először fel sem fogtam. Mindkét előző lombikál sokkal több sejtem volt, az elsőnél 7, a másodiknál 8. Ez azért érdekes, mert a protokoll és az alkalmazott stimus szerek szinte teljesen egyeztek a második lombikkal. Annyi különbséggel, hogy most már az előző ciklus 21 napján elkezdett Suprefacttal egyidőben abba kellett hagynom a Meforalt. Egyelőre nincs sem erőm, sem kedvem a Meforál és az érő petesejtek kapcsolatát tanulmányozni, úgysem tudok már a tényen változtatni, hogy 2 sejt lett. Bennük van minden hitünk, szeretetünk, ők a jövőnk.
Egyébként már tegnap délben elkezdhettem újra szedni 😳😳

S
Nagyon furán éreztem magam, szörnyen fáradtnak, álmosnak, folytonosan visszazuhantam az alvásba, de aztán kb. Egy félóra múlva kiülhettem a fotelba. Jött a Dokibácsi és elmondta a rossz híreket, nagyon magas volt a vérnyomásom, majdnem nem altattak el, 185/110 és ez tarthatatlan, keresnem kell egy jó belgyógyászt, mert nincs beállítva a vérnyomásom. Én tudom, hogy nekem van egy fehérköpenyes, orvosos félelmem is a vérnyomásommal kapcsolatban, mert már annyit ijesztgettek, ki voltam vizsgálva teljesen és nincs szervi oka, apai ágon örökletes ez nálam. Valószínű, hogy nagyobb dózisú altatót, meg vérNyomáscsökkentőt kaphattam, innen az aluszékonyság és a hülye picsa szindróma. Annyira szíven ütött ez az egész, hogy olyan keservesen elkezdtem sírni, hogy alig bírtam abbahagyni. Biztos volt benne stressz is, düh is, mert mondtam a dokinak, hogy mindig jó a vérnyomásom, mert szoktam mérni, de csak azt a hülye Dopegitet lehet szedni, mert ugye bármikor terhes lehetek ( hahahahaha ) és segítsen abban, hogy hova menjek, kihez forduljak. Ezt a lombikot másképp is csináltam, folyamatosan mozogtam is, tornára jártam, egyszerűen nem értem ezt az értéket.

Jelen pillanatban a vérnyomásom : 135 / 89 80 pulzus

Aztán még Hildegárd is megmérte és jó volt. Később odalent azt mondta erre, hogy kaptam csökkentőt és biztos azért jó. De még ekkor is sírtam, tulajdonképpen volt egy kisebb kiborulásom, ami nem jellemző rám.

Kérdeztem a szuriról és akkor azt mondta, hogy ma reggeltől 3x2 utró és HA lesz visszaültetés akkor megmondja, hogy mikortól menjen a szuri.

A vér megfagyott az ereimben, mi az, hogy HA lesz visszaültetés?????? Annyira silányak, vagy satnyák voltak a petesejtek? De nemigazán tudtam még kérdezni sem, mert olyan álmos voltam, meg már a szemeim is be voltak dagadva a sírástól. Telefon ma reggel 11 órakor és majd megmondják, hogy mi lett a kis sejtecskék sorsa.

Hazafelé megálltunk enni egy menüt, de szinte semmire sem emlékszem, mert egyfolytában aludtam és ahogy hazaértünk egyből lefeküdtem és este 7-ig fel sem keltem. Még az Anyukámat és a testvéremet sem hívtam fel, hogy mi a helyzet😢

Szsss

6 megjegyzés:

Audrey 2013. május 1. 18:47  

na? remélem mindkettő jó volt, megtermékenyült és vígan osztódnak!!!!

Heni44 2013. május 1. 19:04  

Igeeeeeeen :-) :-)

Heniiii 2013. május 1. 22:54  

Szia Heni! Nekem is ugyanilyen magas volt a tavalyi stimulaciók közül 2-3 esetben, Dopegytet szedtem, tiszta kóma voltam tőle eleinte, később pedig már napi 2 sem volt elég. Aztán futni kezdtem (csak az idei januári inszem-ig), és kb 2 hónap alatt rendeződött. Sőt, ahogy terhes lettem, és ugyan akkor már nem futottam, de durván le is esett magától, elég alacsony volt, sokszor 100 alatt volt az első érték. Azóta normál szinten van. Mindenképp jó, ha kontroll alatt tartod, esetleg vezetsz vérnyomásnaplót is, mert azért nem veszélytelen, de reméljük kismama leszel napokon belül, és rendeződik nálad is :)

Somogyi Andi 2013. május 3. 12:46  

Heni,
a vérnyomás dologban teljesen igaza van Krizsának, nekem a szülés előtt, valószínű, a túlhordás miatt, a stabik 110/70 vérnyomim szépen felment, és amint kiment a gyógyszerek hatása, megint emelkedett volt.
Nem tudom, Te hoygan szeded a dopegytet, de annak a hatása, csak 6 óráig tart, azaz, a szorzó 4xy darab gyógszer, különben nem sokat, semmit sem ér. Azt a doki tudja megmondani, hogy most 4x1/2 vagy 4x1 egész tabletta az adag. Nem a legkorszerűbb szer, már anyu is ezt szedte a húgommal 25 éve, de azt már tudják, hogy nem okoz magzati ártalmat, ezért adják ezt. A dopegit szükség esetén kiegészíthető cordaflexszel vagy egyéb gyóygszerrel is, de ez megint a szakorvos dolga. Ajánlott Krizsa mester szakorvost is? Én pesten tudok jó kardiológust, szüksétg esetén őt fogom felkeresni. A terhesésgi toxémia írtó veszélyes az anyára és a magzatra egyaránt, és ha valakinek alapból magas a vérnyomása az a teherbeesés előtt rendezni kell, mert különben nagy gáz lehet.

Heni44 2013. május 4. 8:35  

Köszönöm a véleményeket Csajok :-) Most elkezdetem rendszesen és folyamatosan mérni és vezettni az értékeket. Egyelőre még nem ment fel a megengedett 140/90 fölé, de mindig a felső határokat súrolja.
Lombik előtt 3x2 volt az adagom, most átálltam a 3x3-ra, de tényleg fogok keresni egy jó belgyógyászt. Hiszen már így babásan ez nagyon fontos !!!!!!! ( hű mekkora arcom van, de végülis már velem vannak a Kicsikéim )

Heni44 2013. május 4. 8:37  

Krizsa azt mondta, hogy helyben keressek valakit, mert a terhesgondozásban együtt kell működniük a nőgyógyásszal. Szóval lecke feladva :-)

Megjegyzés küldése

Magamról

Saját fotó
Ha megvan a Cél, az Út is meglesz hozzá. Amint megértetted, hogy a kudarc mindössze egy kitérő, már a siker útján vagy.

Rendszeres olvasók

Összes oldalmegjelenítés

Üzemeltető: Blogger.