ET + 2 nap

Mai jó hírek : fogytam 1 kg 20 dkg-t.👍👍

Vérnyomásom :
Ébredés után : 113/76  77 pulzus
19.17 : 123/83  84 pulzus

Reggeli:
1 kornspitz töpörtyűvel és paradicsommal / 30 gr szénhidrát
Tízórai :
1 ízesített joghurt / 20 gr szénhidrát
Ebéd :
1 szelet rántott csirkemell 2 kanál rizibizivel uborkasalátával /  50-60 gr szénhidrát
Uzsonna :
Koffeinmentes Maci kávé tejjel és édesítővel / 20 gramm szénhidrát
Vacsora :
1 kornspitz tejfölös túróval / 30 gramm szénhidrát

Reggel kint voltunk Tatán Jessy-vel, nagyon élvezte, rohangált a vízből ki-be, mi meg jót sétáltunk. Igaz kicsit hűvös volt, de szerencsére fel voltunk öltözve rendesen.
Ebéd Anyósomnál volt, sikerült a fél óra ejtőzésben teljesen elaludni :-):-)

2. Proluton is bennem van már, ma nem fájt annyira, vagyis nem csípett annyira, mert vastagabb tűvel adta be a csaj.

Állapotom : csakis pozitív hangulatban - tuttttti terhes vagyok :-):-) Nyugodt vagyok és laza, persze még nagyon az elején vagyok és ez a progiszuri valamilyen szinten hamis biztonságot is ad.

Kicsikéink ma csak egy picit jeleztek délután, de korántsem volt nagy aktivitás. Gondolom elfoglalja őket a helykeresés a fészekben, hiszen ma már blasztók lettek és elméletileg holnap már elindul a befúródás, beágyazódás.
De azért én minden realitás nélkül azt képzelem, hogy gyorsan fejlődtek és tegnap már megkezdték az utazást.

Sz. kérésére közzéteszem ( mert Uracskám lelkesen olvassa a blogot !!!!! ), hogy nem csak az én Kicsikéim, hanem a Mi Bogyó és Babócánk van velünk :-):-):-):-)

6 megjegyzés:

Névtelen 2013. május 6. 16:14  

Szia! Drukkolok Neked!Én is a Te cipődben járok:-) Ma volt a punkció,holnap megtudom az eredményt ,mennyi termékenyült meg.Összesen 6 db lett.Minden jót Neked,és pihizz sokat!!
Mikolt

Heni44 2013. május 7. 20:00  

Szia Mikolt :-) Koszi a drukkot:-) Tudod mar, hogy mennyi sejted termekenyult meg? En is drukkolok!

Névtelen 2013. május 8. 4:06  

szia! Igen! A 6 petesejtből mindegyik megtermékenyült!Annyira örülök!Szombaton lesz a beültetés,blasto babákat kapok vissza 3-at.3 megy a fagyiba:-)
Remélem Te jól vagy!
Mikolt

Heni44 2013. május 8. 12:32  

Nagyonjó, az első lombiknál én is blasztókat kaptam vissza :-) Ez első lombikod, melyik intézmény?
Azért pihenj sokat, továbbra is megy a drukk!!!

Névtelen 2013. május 8. 13:57  

Ez az első és nagyon remélem,hogy az utolsó is egyben:-)
A BMC-ba járunk,és Te?
Még eléggé fel van puffadva a hasam a leszívástól.Ez szerinted normális?Nem fáj,csak kellemetlen,mert hatalmas:-)
Mikolt

Névtelen 2013. május 8. 14:06  

Amúgy 40 éves vagyok,van már egy 10 éves lányom.Új kapcsolat,és szeretnénk közöset,páromnak még nincs gyereke.
Mikolt

Megjegyzés küldése

Magamról

Saját fotó
Ha megvan a Cél, az Út is meglesz hozzá. Amint megértetted, hogy a kudarc mindössze egy kitérő, már a siker útján vagy.

Rendszeres olvasók

Összes oldalmegjelenítés

Üzemeltető: Blogger.