ET + 10 nap

Reggel fél ötkor keltem. Egyrészt azért, mert ötre volt húzva az óra, Uram korán akart kelni, de már félálomban hallottam, hogy fent van. Másrészt mert pisilnem kellett, harmadrészt, mert iszonyú rosszat álmodtam, konkrétan az Urammal ordítoztam egész álmomban.

Nem, nem teszteltem. Persze, amikor kijöttem a vécéből Sz. első kérdése az volt, hogy teszteltél? Nagyon korán lett volna ma reggel egy teszthez, rossz ómennek is tartottam volna a múltkori után megint a 13. napon tesztelni, meg persze Gyávanyúl is itt van már.

Kicsikéink ma 13. naposak.

Amennyire tegnap azon paráztam, hogy görcsöl a hasam, ma azon pörgök, hogy egyáltalán nem görcsöl, köszöni szépen, jól van. Ez egy agyrém!
Vádlim viszont görcsölget. Cicim érzékenysége is változó, tegnap kicsit alábbhagyott, éjszaka szinte nem is éreztem ( persze emiatt is aggódom, sic! ), de ma azért szintén jelezget. Mondanom sem kell, hogy néha, ha senki nem lát, akkor bőszen nyomogatom.
Azt hiszem kimerítem a Tamkó által oly jól megfogalmazott fogamzási idegbajos minden kritériumát.

5 megjegyzés:

Eraa 2013. május 13. 15:53  

Nekem is ma van a 10 nap, babócáink szintén 13 naposak.Én sajnos elkövettem a hibát és teszteltem egy nagy negatívat.Most őrjöngök!

Audrey 2013. május 13. 22:15  

jajajajaj.. csak pozitívan! :)

Heni44 2013. május 13. 22:24  

Audrey innentől már nem is mehet másképp, csakis pozitívan :-) :-) Már úgyis minden eldőlt, csak várnunk kell és hinnünk és bíznunk :-)
Neked holnap drukkolok :-)

Eraa sajnálom a negatívat, de szerintem picit korai volt még, várjunk szerdáig oké? Remélem azóta lenyugodtál és nem adtad fel!!!

Katus 2013. május 14. 18:33  

Heni, keresztben mindenem! :) Nagyon drukkolok! Kitartást kívnáok, már nincs sok hátra!

Heni44 2013. május 14. 20:42  

Katus, nagyon köszönöm :-) Bízom benne, hogy pozitív lesz a végkifejlet :-)

Megjegyzés küldése

Magamról

Saját fotó
Ha megvan a Cél, az Út is meglesz hozzá. Amint megértetted, hogy a kudarc mindössze egy kitérő, már a siker útján vagy.

Rendszeres olvasók

Összes oldalmegjelenítés

Üzemeltető: Blogger.