ET + 8 nap

Ma reggel hidegre, nyálkás mocskos, esős időre ébredtünk. Külön szobában, mert Uram tegnap tüzezős - borozós estét tartott a barátaival, aztán még hajnalban szintetizátorozás, gitározás volt a teraszon :-):-)

Az időnek köszönhetően a hangulatom is elég gödörben volt, az sem sokat segített rajta, hogy a piacon vettem gyönyörű pünkösdi rózsát, meg kálákat a vázákba, így igazi tavaszi hangulat van itthon.
Tudtam, hogy ez a nap is el fog jönni, hiszen már kevesebb van hátra, mint előre és gyáva nyúl már itt van a sarkon :-):-)
Aztán végiggondoltam, hogy ciklus szerint ma van a 28. nap, vagyis ma van cikluszárás naptár szerint, persze ez semmit nem jelent, mert a 18. napon volt a leszívás / peteérés, de azért kicsit végigfutott a hideg a hátamon.

Aztán Audrey kérdése a teszttel kapcsolatban :-):-) A kezdés előtt megvolt a tökéletes tervem, hogy a Babák 13. napos korától minden nap tesztelek. Ez konkrétan hétfőt jelent kezdésnek. Húúúúú .....
Dokibácsi azt mondta, hogy keddtől mehetünk vérvételre, vizeletből pedig a jövő hét péntek a biztos.

De én nem akarok eredményhirdetésre menni úgy, hogy reszkessek, mint a nyárfalevél, mert sajnos van már ebben tapasztalatom. A múltkor a pozi tesztnél és barnázásnál rohantam a vérvételre, aztán várni kellett az eredményre és amikor a nővér az én aktámat tette a doki fakkjába, nem nézett rám, akkor tudtam, hogy annyi :-(:-( Én erre nem vagyok felkészülve.

Szóval csakis pozi teszt birtokában megyek vérvételre. Mondom ezt most és ma :-) Mert lehet, holnapra megváltoztatom a véleményemet :-)

Egy biztos, mindjárt indulok a kórházba a következő progiadagom beadására, aztán egy jó pohár vörösbor, dugdosós és a mai nap is eltelt :-):-)

Egyébként minden változatlan, jól vagyok :-):-) Hatalmasat aludtam délután, hasam jelezget, reggeli után kicsit furán voltam és egy új dolog, fájdogál a derekam, főzés közben pedig úgy éreztem leszakad a hátam. De hát ráérek, úgyhogy lehet, hogy nagyon figyelek :-):-):-)

6 megjegyzés:

Unknown 2013. május 11. 20:17  

Annyira szorítok, hogy sikerüljön! Küldök sok-sok pozitív energiát és napsütést :)

Audrey 2013. május 11. 21:18  

Nagyon nagyon drukkolok.. nem akartalak elbizonytalanítani.. úgyis a napi hangulattól fog függeni, h AZONNAL tesztelned kell, vagy SEMMIKÉPPEN nem akarsz :)

CsaládiKuckó-Anita 2013. május 12. 8:04  

Zugolvasóként most írok először... NAGOYN DRUKKOLOK NEKTEK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)

Névtelen 2013. május 12. 8:57  

Drukkolok Neked,minden úgy lesz ahogyan szeretnéd!! Csak pozitívan!! Hatalmas ölelés!!
Mikolt

Heni44 2013. május 12. 17:27  

Kedves Anita, nagyon köszönöm, hogy gondolsz ránk és drukkolsz nekünk :-):-)

Audrey nem bizonytalanítottál el, ezügyben percenként változik a véleményem :-)

Mikolt, hogy érzed magad? Azért pihenj így az elején, főleg, mert mindjárt kezdődik a beágyazódás :-)

Heni44 2013. május 12. 17:29  

Rena érzem ám a sok pozitív energiát :-) Köszönöm :-)

Megjegyzés küldése

Magamról

Saját fotó
Ha megvan a Cél, az Út is meglesz hozzá. Amint megértetted, hogy a kudarc mindössze egy kitérő, már a siker útján vagy.

Rendszeres olvasók

Összes oldalmegjelenítés

Üzemeltető: Blogger.