ET + 3. és ET + 4. nap

Már ennek a lombiknak az elején eldöntöttem, hogy nem fogom túlkímélni, agyonpihenni és túlspirázni magam a várakozás 2 hetében.
Persze az egyértelmű, hogy nem emelgetek semmit, meg úgy általában vigyázok magamra, nem teszek hirtelen mozdulatokat, de mindent csinálok, ami jól esik.
A kutya nagyon nehezen viseli, hogy reggel nem veszem az ölembe, de megtaláltuk a kompromisszumos megoldást, a nappaliban felugorhat az ágyra, onnan meg az ölembe, így nem kell megemelnem a 12-13 kg-ját és megmarad a reggeli összebújásunk is :-)

A nyár projektje a családunkban a terasz lefedése, a kutya elzárása ( csak arra az időszakra, amíg nem vagyunk itthon ), valamint a kert rendbetétele, újrafüvesítés, növények beültetése. Mindez már egyszer megtörtént, csak önkéntes kertészünk úgy gondolta, hogy nincs szükségünk semmilyen növényre és a kert az ő birodalma. Ennek érdekében sajnos korlátoznunk kell a hozzáférését arra az időre, amíg nem tudjuk kontroll alatt tartani, mert igazából csak akkor csinal kertrendezést ha nem vagyunk itthon. Igaz már sokkal okosabb és érettebb, hiszen most volt 3 éves, de a jól felázott földnek nem tud ellenállni és szép gödröket ás :-):-)
A másik gond a pisilés. Ki kellene miskároltatnunk, igazából már rég ki kellett volna, de én hatalmas paradoxonnak tartom, hogy amíg mi lombikozunk, a kutyát ivartalanítsuk. Ez egy érzelmi döntés a részemről, főleg mert Jessy lánykutya. Valami rossz ómennek tekintem, vagy azt gondolom, hogy rámzúdul a Felsőbbség haragja, ha ilyet tennék.

Szóval hétfőn felkerekedtünk és elmentünk egy kertészetbe, lecsekkoltuk a növényeket, megrendeltük a terveket és az árajánlatot. Aztán továbbautókáztunk Süttőre, ahol meg a bográcsozóhoz rendeltünk fedlapot.
Hazafelé már jó fáradt voltam, el is aludtam a kocsiban. Délután pihiszuszi volt.

Tegnap pedig elmentünk meglátogatni a kisebbik keresztgyerekeinket :-) Más apropója is volt a látogatásnak, de azt hamar letudtuk, így szinte az egész napot együtt töltöttük. Annyira aranyosak, hogy az hihetetlen!!!! Úgy fel tudják tölteni az embert!!! Zóra egész idő alatt rajtam fetrengett ( mindenki féltette a hasamat, meg hogy nehogy ugráljon rajtam, de ő nagyon vigyázott ). Aztán pedig teljesen el voltam alélva, mert azt mondja nekem, hogy Anyu ( a keresztanyut még nem tudja kimondani ), rámnéz és mondja, hogy szejet :-):-):-)
A Kicsi meg teljesen Sz-re volt kattanva, szóval nagyon jól éreztük magunkat. Igaz, amíg a gyerekek aludtak, mi is sunytunk egy kicsit :-):-)
5-re haza kellett érnünk meg progiszuriidő volt. Most sem fájt annyira, inkább elég sokáig sajgott utána.
Aztán mentünk egy nagy sétára Jessy-vel, úgyhogy amikor már a ház előtt megálltunk pletykálkodni, eléggé fáradt voltam, volt egy kis émelygésem is, mert éhes is voltam.

Diétát továbbra is szigorúan tartom, vérnyomásom csodálatos!!!!!!

Tünetek : nincsenek
Cicijeim érzékenyek hason fekvéskor, néha napközben is érzem őket. Igaz megnőttek, de nem hatalmasak. Dolgozik a progeszteron.
Reggelenként van egy kis szédelgés, de ezt az alacsonyabb vérnyomásra is lehet fogni.
Nyillalgatások, pici szurkálások minden nap vannak, de ennyi.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Magamról

Saját fotó
Ha megvan a Cél, az Út is meglesz hozzá. Amint megértetted, hogy a kudarc mindössze egy kitérő, már a siker útján vagy.

Rendszeres olvasók

Összes oldalmegjelenítés

Üzemeltető: Blogger.